فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر کرج،

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه همت شمال در نظر گرفته شد

عصر خودرو- عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شهرداری کرج بودجه ادامه بزرگراه همت را متقبل شده است ،گفت: با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرای پروژه بزرگراه همت شمال آغاز می‌شود.

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه همت شمال در نظر گرفته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،مریم قهرمانی‌صارم، با اشاره به اینکه شهرداری کرج ادامه بزرگراه همت را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان اجرای پروژه بزرگراه همت شمال آغاز می‌شود.
    وی با بیان اینکه این پروژه ملی و متعلق به وزارت راه بود و کمک‌های دولتی را می‌طلبید اما شهر کرج این موضوع را تقبل کرد، افزود: در آینده‌ای نزدیک اگر آزادراه و بزرگراه در سطح شهر کرج دیده نشود، کرج به شهری با گره‌های کور ترافیکی تبدیل می‌شود.
    نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با بیان اینکه بخشی از مردم که به واسطه کار، تحصیل یا موارد مختلف از شمال به جنوب کرج عزیمت می‌کنند، با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستند، تصریح کرد: اتوبان تهران- کرج و کرج- قزوین اکنون به چالشی تبدیل شده که معضلات جدی برای مردم کرج ایجاد کرده است.
    وی گفت: در حال حاضر در صورتی که همت شمال را نیز نداشته باشیم و مسیرهای جایگزین برای راه‌های ارتباطی شهر در نظر نگیریم، با مشکلات بسیار جدی‌تری روبه‌رو می‌شویم و این موضوع باید به جد پیگیری شود.
    قهرمانی‌صارم خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و مدیران شهری باید چاره‌ای برای حل مشکلات ترافیکی شهر کرج از جمله اتوبان و نیز جاده کرج- چالوس بیندیشند چراکه بخشی از این جاده به عنوان شاهراه مواصلاتی متعلق به استان البرز است و شهروندان ما در آن ساکن هستند ودر این راستا باید تمهیداتی برای سهولت رفت و آمد آنان در نظر گرفته شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو