فونیکسریمکسبهتام

بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟

عصر خودرو- سایت ایندیپندنت فهرستی از کشورهایی با بهترین و بدترین راننده‌ها را منتشر کرده است. در این گزارش، از السالوادور به عنوان بدترین و از هلند به عنوان کشوری که بهترین رانندها در جهان را دارد، نام برده شده است.

بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از آنا، موضوع رانندگی و احترام به قوانین در ایران یکی از چالش‌هایی است که سالانه افراد زیادی به دلیل عدم رعایت آن جان خود را از دست می‌دهند یا زندگی سایر افراد را به مخاطره می‌اندازند.

    تارنمای نشریه ایندیپندنت با انتشار فهرستی از کشورهای جهان یادآور می‌شود، اگر شما قصد سفر به السالوادور را دارید بهتر است به بستن کمربند ایمنی خودرو خود توجه بیشتری کنید.

    با توجه به اطلاعات به دست آمده از حوادث رانندگی در این کشور، السالوادور به بدترین نقطه جهان برای رانندگی تبدیل شده است. اما نکته جالب در این فهرست این است که از ده کشور موجود در لیست بدترین راننده‌های جهان، هفت کشور آن از آمریکای جنوبی است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم