فونیکسریمکسبهتام

شرکت لادا، «وستا» را روی خط تولید برد

عصر خودرو- لادا با دو طرح کانسپت کراس اوور XRay و هاچ بک C خود را در سطح بین المللی معرفی کرد، به تازگی تصاویری همراه با اطلاعات اولیه از جدیدترین مدل سدان خود یعنی وستا (Vesta) ارائه کرده است.

شرکت لادا، «وستا» را روی خط تولید برد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، برای طراحی ظاهری بعید می‌دانیم که نسخه قبل وستا سدان را دیده باشید، زیاد هم مهم نیست، چون لادا به طور ریشه‌ای به طراحی آن نفوذ کرده و طرح چهره آن را از نو بر روی کاغذ پیدا کرده که با طراحی جلوپنجره‌ای بزرگ مشبک و چراغ‌های پیشرفته‌تر، رنگ و بویی به چهره خودرو داده است.

    از لحاظ امکاناتی نیز شرکت سازنده تا حد قابل قبولی عمل کرده و در نسخه فول آپشن این سدان متوسط خود، از سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک، گیربکس اتوماتیک، صفحه نمایشگری 4.3 اینچی لمسی، آینه‌های برقی و کروز کنترل بر روی فرمان استفاده کرده است.

    در خصوص مشخصات فنی لادا وستا سدان نیز می‌توان گفت که کمپانی سازنده در زیر کاپوت محصول خود از دو پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی بنزینی و 1.8 لیتری بنزینی تنفس طبیعی استفاده کرده که طبق اعلام شرکت سازنده، پیشرانه 1.6 لیتری قادر به تولید حداکثر قدرتی 106 اسب بخاری (78 کیلووات) و پیشرانه 1.8 لیتری نیز می‌تواند در حداکثر کارایی خود 122 اسب بخار (90 کیلووات) قدرت تولید کند.

    از سایر ویژگی‌ها و تجهیزات استاندارد این اتومبیل نیز می‌توان به دو کیسه هوای ایمنی جلو، سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز مجهز شده به ترمز ضد قفل ABS و ESP و... اشاره کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط