فونیکسریمکسبهتام

بارش باران در تهران و در اتفاعات همراه با برف

غرب خلیج فارس مواج خواهد بود

عصر خودرو- آسمان تهران امروز ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

بارش باران در تهران و در اتفاعات همراه با برف
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس داده ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی با استقرار سامانه بارشی فعال در کشور طی دو روز آینده در نیمه غربی کشور ابرناکی، بارش باران در مناطق جنوبی تر گاهی با رعد وبرق وزش باد پیش بینی می شود.

    همچنین آسمان تهران امروز ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

    در دو روز آینده دریای خزر و طی یک روز آینده، غرب خلیج فارس مواج خواهد بود و همچنین روز شنبه سواحل شرقی دریای عمان نیز مواج پیش بینی می شود.

    استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، نیمه غربی اصفهان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، قم، البرز و تهران همراه با بارش هستند.

    از اینرو توصیه می شود برای حفظ ایمنی احتیاط لازم درتردد جاده ای به سبب لغزندگی ناشی از بارش باران و کاهش دید افقی به علت مه غلیظ در جاده های کوهستانی البرز و تردد در مناطق مستعد بروز سیلاب بکار گرفته شود.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم