فونیکسریمکسبهتام

نگین خودرو اعلام کرد

تنها یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید اینترنتی محصولات رنو

عصر خودرو- مدیربازاریابی شرکت نگین خودرو مطرح کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین و اینترنتی محصولات نگین خودرو تنها تا دوشنبه ۱۸ آبان ماه معتبر خواهد بود.

تنها یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید اینترنتی محصولات رنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شکوهی اعلام کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین که در راستای طرح تکریم مشتریان از ابتدای آبانماه سال جاری آغاز شده بود دو­شنبه 18 آبانماه به پایان خواهد رسید.

    او افزود: استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمانبر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید محصولات این برند اصیل و اروپایی است که 1 درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی نیز از جمله مزایای خاص این سامانه می­باشد که از ابتدای آبان ماه 1394 مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    شکوهی افزود: در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش بینی شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرار داد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش با متقاضیان تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند.

    همچنین نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسوول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود. در طرح خرید اینترنتی، سفران در 2 تیپ، فلوئنس در 3 تیپ، اسکالا در 4 تیپ، سیمبل در 2 تیپ، داستر در 3 تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آنها برای متقاضیان فراهم شده است.

    به گفته وی خریداران می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو – صفحه فروش اینترنتی به آدرس www.neginkhodro.com نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایراناینستاگرام خودرو امروزرا دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم