فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

هفتمین اسطوره

عصر خودرو: شماره ۲۶۹ هفته نامه خودرو امروز در روز شنبه ۱۶ آبان ماه با جدیدترین اخبار صنعت خودرو به روی دکه خواهد رفت.

هفتمین اسطوره
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آزمایش رانندگی و بررسی شورولت کوروت C7 استینگری 2015 سر فصل مطالب جذاب این هفته خودرو امروز است. این گزارش که با عنوان هفتمین اسطوره در صفحه آزمایش فنی منتشر شده است به معرفی نسل هفتم اسطوره مثال زدنی صنعت خودرو می پردازد.
    در بخش اخبار داخلی از قیمت جدیدترین محصول مدیران خودرو باخبر می شویم ، مسکن کوتاه مدتی به نام وام خودرو را بررسی می کنیم و در گفت و گو با محسن حاتم معاون پیشین برنامه ریزی و تولید وزارت صنعت پرونده پژو در ایران را ورق می زنیم.
    فرش قرمز این هفته را پیش پای میراث دار 2002 پهن می کنیم و سری می زنیم به مراسم رونمایی از ب ام و سری 2 کوپه که توسط پرشیا خودرو به بازار ایران معرفی شده است.
    در جهان خودرو این هفته با میراث دار دلفریب برای میراث ماندگار مزدا ملاقات می کنیم و فراتر از 450 کیلومتر را در یک ساعت طی می کنیم. در ادامه تاکتیک پورشه برای پر کردن خلأ قدرت را بررسی می کنیم و به تماشای برداشت اغراق شده از تمام شکوه لکسس بودن می نشینیم.
    مدیر عامل شرکت ایدم در رویداد هفته پای گفت و گو با خودرو امروزی ها نشسته و از آمادگی شرکتش برای عرضه موتورهای بنز به خودروسازان تجاری کشور خبر داده است.
    در بخش سیستم صوتی با اعضای ارکستر خودرو آشنا خواهیم شد و با اتومبیلرانی برنده شدن مجدد روزبرگ بعد از 8 گرندپری را تماشا می کنیم.
    انتخاب این هفته به بررسی وضعیت دوقلوهای خوش شانس، هیوندای سانتافه 2016 و کیا سورنتو 2016 در بازار ایران می پردازد و در آینه بغل نیز پلتفرم هایی که مدت ها مهمان ایرانیان بودند را بررسی می کنیم.
    در آخر هم برای بررسی چشم های خودرو آچار به دست می شویم و مشکلات کاسه چراغ خودرو را برطرف می کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو