فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

جان باختن ۲ مأمور آگاهی در تصادف موتورسیکلت با کامیون

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به دنبال تصادف کامیون با موتور سیکلت پالس، متأسفانه سرنشینان موتور سیکلت که از مأموران انتظامی اداره آگاهی تهران بزرگ بودند در دم جان باختند.

جان باختن ۲ مأمور آگاهی در تصادف موتورسیکلت با کامیون
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهارداشت: رأس ساعت 8:50 دقیقه صبح امروز 14 آبان، یک دستگاه کامیونت هیوندای که در مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم در حال حرکت بود در رمپ ورودی به شیخ فضل‌الله شمال با یک دستگاه موتور سیکلت پالس که علاوه بر راکب، یک نفر ترک‌نشین نیز داشت به شدت برخورد و تصادف می‌کند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در اثر تصادف، راکب موتور سیکلت و ترک‌نشین آن در دم فوت می‌کند.

    این مقام ارشد راهور به متواری شدن راننده کامیونت به محض وقوع تصادف از محل اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تشکیل تیم کارشناسی در محل، با توجه به فرار راننده کامیونت و بازدید از موتور سیکلت، نقاط آسیب‌دیده موتور، ثبت اظهارات 2 نفر از شاهدان و همچنین بهره‌گیری از دوربین‌های نظارتی و کنترلی با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری سریع موضوع است تا راننده کامیونت در اسرع وقت شناسایی شود.

    لازم به ذکر است که سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به وقوع این حادثه و فوت سرنشینان موتور سیکلت اظهارداشت: راکب و ترک نشین موتور سیکلت از مأموران انتظامی اداره آگاهی تهران بزرگ بودند که در حال مأموریت این حادثه برایشان اتفاق افتاده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو