فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس:

خروج نسبی بازار از حالت رکود با تسهیلات بانکی خرید خودرو

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شرای اسلامی گفت: طرح ارائه وام تسهیلات خرید خودور و کالا امکان خروج رکود بخشی را فراهم می کند.

خروج نسبی بازار از حالت رکود با تسهیلات بانکی خرید خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی اظهار کرد: بکار گرفتن ابزار اعتباری بانکی برای رونق خرید و فروش کالای ایرانی به نوعی سیاست انسباط پولی تزریق منابع است و می تواند تا حدودی مشکل فقدان تقاضای موثر را حل کند.
    وی درباره اجرای طرح خرید کالای ایرانی افزود: ارائه تسهیلات بانکی برای رونق بازار خودرو و کالای ایرانی می تواند در زمینه خروج نسبی بازار از حالت فعلی موثر باشد.
    نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید پذیرفت موجودی انبار خودروهای داخلی در شرکت های خودروسازی بالا رفته و با ارائه تسهیلات خرید امکان خروج رکود بخشی فراهم می شود.
    وی یادآور شد: باید ملاحظات لازم صورت گیرد تا منابع مالی درنظر گرفته شده برای خرید خودرو منحرف نشود.
    احمدی درباره صدور کارت خرید کالای ایرانی گفت: به کار گرفتن ابزار اعتباری بانکی برای رونق خرید و فروش کالای ایرانی به نوعی سیاست انسباط پولی تزریق منابع است و استفاده کارت اعتباری یا همان شبه پول می تواند تا حدودی مشکل فقدان تقاضای موثر را حل کند.

    **خانه دار شدن مردم به برنامه جامع نیاز دارد
    وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات در زمینه خرید خودرو و کالا در شرایط فعلی اقتصاد می تواند در رونق اقتصادی موثر باشد، اما نسخه نهایی برای درمان نیست، افزود: نسخه واقعی خروج از رکود اقتصاد با اقداماتی مانند تامین سرمایه، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید همراه با افزایش تقاضا صورت خواهد گرفت.
    نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص ارائه تسهیلات بانکی در بخش مسکن گفت: باید پذیرفت قیمت خانه با درآمد بخش قابل توجهی از خانوارها تناسبی ندارد و حتی تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید مسکن تنها در برخی از شهرها موثر است، بنابراین ضرورت دارد، تدابیر موثرتری برای رونق بازار مسکن در کلانشهرها لحاظ شود البته به نحویی که به گرانی مسکن منجر نشود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو