فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

برخورد قاطع پلیس با «دور دور» و هنجارشکنان در اتوبان‌ها

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد جدی با رانندگان متخلف و افرادی که مبادرت به دور دور و ایجاد مزاحمت می‌کنند، گفت: پلیس موظف به برخورد با هنجارشکنان است.

برخورد قاطع پلیس با «دور دور» و هنجارشکنان در اتوبان‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست فصلی رؤسا و مدیران پلیس راهور با اشاره به تخلفات مشهودی که در اتوبان‌ها، خیابان‌های اصلی و فرعی در شهرهای بزرگ و پایتخت رخ می‌دهد، افزود: پلیس بر طبق قانون موظف به برخورد با هنجارشکنان و متخلفانی است که علاوه بر زیرپا گذاشتن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، باعث سلب آسایش از خانواده‌ها می‌شوند.

    وی گفت: رعایت هنجارهای اسلامی و احترام به حقوق رانندگان دیگر واجب است. خوشبختانه بسیاری از مردم کشور ما قانونمدار هستند و قوانین را رعایت می‌کنند، اما عده معدودی با شکستن هنجارهای اجتماعی اقدام به خودنمایی می‌کنند که این خودنمایی باعث ایجاد آزار و اذیت برای دیگر شهروندان می‌شود.

    فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس راهور به خاطر اجتماعی بودن و برخورد داشتن با همه افراد جامعه بر طبق قانون موظف به برخورد با این هنجارشکنان است. برای ما نوع خودرو فرقی نمی‌کند، راننده پورشه‌سوار باشد یا پراید سوار در صورت اقدام به تخلف، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، تخلف از سرعت مطمئنه، ویراژ دادن و یا انجام دور دور در خیابان‌های بزرگ و اتوبان‌ها حتما باید جریمه شود و با آن برخورد جدی صورت گیرد.

    سردار اشتری در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها که اعلام کرده بودند پلیس راهور فقط با خودروهای مدل بالا برخورد می‌کند، افزود: قانون برای همه یکسان و برابر است. پرایدسوار و پورشه‌سوار برای ماموران پلیس فرقی نمی‌کند. از همین جا اعلام می‌کنم برخورد با خودروهای متخلف ظرف 12 تا 24 ساعت انجام می‌شود و ماموران مکلفند ضمن رعایت قانون با متخلفان اعم از رانندگان خودروهای سواری و موتورسواران متخلف که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و کشف حجاب در معابر عمومی می‌کنند، برابر قانون برخورد کنند. این برخورد با حفظ تمامی قوانین و مقررات و رعایت رأفت اسلامی انجام می‌شود.

    وی در پایان گفت: پلیس موظف به احقاق حق مظلوم و گرفتن یقه متخلف است. رعایت قانون اولویت ماست و در روزهای آینده به ویژه در بحث تخلفات راهنمایی و رانندگی برخوردها تشدید می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط