فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

کشنده های MAN آلمان در راه ایران

عصرخودرو: شماره ۲۷۰ هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه شماره ... تعمیرگاه منتشر شد.

کشنده های MAN آلمان در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جدیدترین شماره هفته نامه، مدیر خاورمیانه کمپانی MAN در گفت و گویی اختصاصی با خودرو امروز از برنامه های این شرکت برای حضور دوباره در ایران خبر داد. Redwitz در این گفت و گو با اشاره به اینکه MAN می خواهد به بازیگر مهم عرصه خودروهای تجاری ایران تبدیل شود، شرکای تجاری این شرکت در ایران را معرفی کرده است.
    خودرو امروزی ها در گفت و گویی دیگر با مدیرعامل پیشین ایران خودرو مسأله قرارداد جدید ایران خودرو با پژو را بررسی کرده اند. دواوود میرخانی رشتی در این گفت و گو عقیده دارد در قراردادهای جدید باید توجه روی صنعت قطعه سازی باشد.
    در تحلیل این هفته مبحث آشتی 25 میلیونی مردم با بازار خودرو را بررسی کرده و پرونده "هر آنچه باید در خصوص وام 25 میلیونی بدانیم" را مطالعه خواهیم کرد.
    بخش مطالعات بازار خودرو امروز هم در این شماره گزارش واردات خودرو در 7 ماهه اول سال را در مطلب "کاهش شدید واردات خودرو به کشور در 7 ماهه نخست سال" منتشر کرده است.
    نرم برانید در بخش انتخاب این هفته، با توضیح نکاتی در خصوص نرمی و سفتی انواع تایر، نرم ترین تایر بازار ایران را معرفی کرده است.
    انتخاب دوم هم از میان پرایدهای دست دوم خواهد بود و با مطالعه این مطلب ده نکته کلیدی برای خرید یک پراید دست دوم را خواهیم آموخت.
    در جهان خودرو این هفته با نسان آلتیما، رنجروور ایووک کانورتیبل، اس کلاس شاسی بلند مرسدس و روداستر سبک وزن مهیج مزدا آشنا می شویم و با کوچولوهای بریتانیایی با چند ماشین مناسب برای کلکسیون ماکت خودروهای انگلیسی دیدار می کنیم.
    این پیر پرتوان در بخش ماسل کار هم نگاهی به زندگی قدیمی ترین ماسل ساز جهان دارد. ماشین سنگین این هفته هم از زمزمه های حضور نسل جدید کشنده رنو سری T گفته است و بزرگترین لودرهای دنیا را معرفی کرده است.
    در بخش فنی، با سیلندرها و انواع آن در پیشرانه ها آشنا می شویم و سری هم به برف پاک کن و نظافت شیشیه خودرو می زنیم.
    در ضمیمه 32 صفحه ای تعمیرگاه هم با مباحث تخصصی در زمینه مسایل فنی خودرو، آپشن و خدمات پس از فروش آشنا شده و از آخرین قیمت انواع رینگ اسپرت در بازار خبردار می شویم.
    جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز از روز شنبه 23 آبان ماه به روی دکه خواهد آمد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو