فونیکسریمکسبهتام

پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از آینده بازار خودرو

تکان بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم

عصر خودرو- اقتصاد > صنعت -پس از اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی، به نظر می‌رسد بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم نیز به طور نسبی رونق گرفته است.

تکان بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، در حالی فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی از مرز 100 هزار گذشته است که خبرها و گزارش‌ها از بازار خودروهای دست دوم نیز حاکی از رونق پیدا کردن نسبی این بازار است.

    بر اساس این گزارش، نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته مراجعه مردم برای فروش خودروها تا حدی افزایش یافته است و مشتریان راغب به فروختن خودرو دست دوم خود و خرید خودرو صفر کیلومتر با وام 25 میلیون تومانی شده اند.

    این در شرایطی است که بازار خودرو در ماه‌های گذشته در رکود به سر می‌برد و خرید و فروش خودرو در حداقل ممکن قرار داشت.

    فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که با این شرایطی که به وجود آمده، در ماه‌های آینده خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده افزایش یابد.

    بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودروپراید 131SE 20 میلیون تومان، پراید 111SE 20 میلیون و 200 هزار تومان، تیبا 23 میلیون و 700 هزار تومان و تیبا2 حدود 26 میلیون و 500 هزار تومان است.

    همچنین پژو405 بنزین‌سوز 28 میلیون و 500 هزار تومان، پژو405 دوگانه‌سوز 30 میلیون تومان، سمند LX 29 میلیون و 700 هزار تومان، پژو206 تیپ دو 32 میلیون تومان، پژو206 تیپ پنج 36 میلیون و 500 هزار تومان و پژو206 V8 36 میلیون و 700 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

    در همین حال، خودرو دنا با قیمت 42 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو