فونیکسریمکسبهتام

حیدری طیب:

تداوم حمایت از صنعت خودرو مشروط به تعیین قیمت مناسب و ارتقای کیفیت شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه توقف ارائه تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خودرو اقدام مناسبی است،گفت:تداوم حمایت از صنعت خودرو باید مشروط به تعیین قیمت مناسب و ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی از سوی خودروسازان شود.

تداوم حمایت از صنعت خودرو مشروط به تعیین قیمت مناسب و ارتقای کیفیت شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ،سیدسعیدحیدری طیب درباره توقف ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو گفت: تامین رفاه خانوارها یکی از برنامه‌های مسئولان کشور است و بطور طبیعی تسهیل خرید خودرو برای مردم در این راستا تعریف می شود. 

    نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:درماه های گذشته بازار خودرو با رکود روبرو شده و این موضوع باعث شد برای رونق صنعت خودرو بخشی از منابع بانکی برای ارائه تسهیلات به این بخش اختصاص داده شود.

    حیدری طیب گفت:براساس اخبار شنیده شده تاکنون حدود 110 هزار فقره تسهیلات برای خرید خودرو ارائه شده که می تواند برای تحرک رونق بازار خودرو مناسب باشد،بنابراین توقف ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو اقدام مناسبی است به دلیل اینکه باید خودروساران نیز با مدیریت مناسب گامی برای پیشرفت صنعت خودرو برداشته باشند و همچنین مقداری از منابع در موضوعاتی مانند ازدواج و تامین مسکن هزینه شود.

    بسیاری از مردم از کیفیت و قیمت خودرو رضایت ندارند

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: مسئولان کشور با فراهم آوردن فضای ارائه تسهیلات بانکی خرید خودرو یک بار دیگر از صنعت خودرو حمایت کردند و در ادامه حمایت از صنعت خودرو باید مشروط به تعیین قیمت مناسب و ارتقای کیفیت خودروهای  تولیدی از سوی خودروسازان باشد.

    حیدری طیب افزود:باید پذیرفت درحال حاضر بسیاری ازمردم از کیفیت و قیمت خودروهای تولیدی رضایت کافی ندارند و باید خودروسازان در زمینه های مانند کاهش مصرف خودروهای تولیدی تلاش کنند.

    عضوکمیسیون انرژی مجلس یادآورشد: باید توجه داشت اکثریت مردم علاقمند به استفاده از محصولات داخلی با کیفیت هستند؛اما خودروسازان نیز باید تحرک داشته باشند و بعد ازگذشت سال‌ها از فعالیت در صنعت خودرو، بتوانند محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تحویل مشتری بدهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو