فونیکسریمکسبهتام

مناسب سازی معابر جنوب پایتخت برای معلولان و جانبازان

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ از مناسب سازی و بهسازی معابر این منطقه جهت سهولت تردد معلولان، جانبازان و افراد کم توان جسمی خبر داد.

مناسب سازی معابر جنوب پایتخت برای معلولان و جانبازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مهندس سید جلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه بخشی از افراد جامعه را گروه‌های کم توان جسمی از جمله معلولان، جانبازان و سالمندان تشکیل می‌دهند مناسب سازی معابر در دستورکار حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفته و پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند همسطح سازی، کارشناسی لازم انجام می‌شود.

    به گفته وی، در این راستا تاکنون عملیات همسطح سازی بلوک عابر پیاده در 1300 محل، مناسب سازی ورودی منزل 11 جانباز و تکمیل عملیات عمرانی 4 منزل مسکونی انجام شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه معلولیت از جمله موضوعاتی است که با زندگی بشر گره خورده و باید با ایجاد فرصتهای برابر و امکانات برای این افراد، مشکلات آنان را کمتر کرد خاطر نشان کرد: این طرح به منظور ارج نهادن و تکریم معلولان و جانبازان و ایجاد بستر مناسب جهت تردد این قشر از جامعه اجرایی می‌شود.

    به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حسینی یادآور شد: شهرداری منطقه در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان طی دو سال گذشته نیز طرحهای مناسب سازی شامل همسطح سازی بلوک عابر پیاده در 1600 محل، نصب 11 دستگاه بالا بر در منزل مسکونی معلولان، تکمیل علمیات عمرانی بهسازی 4 منزل مسکونی و ... را اجرا کرده و این روند همچنان در اولویت قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو