فونیکسریمکسبهتام

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خبر داد:

خدمت ویژه پارکینگ زائر به نمازگزاران جمعه در قم

عصر خودرو- معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از ارائه خدمات ویژه از سوی شهرداری قم برای تسهیل حضور نمازگزاران در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه خبر داد.

خدمت ویژه پارکینگ زائر به نمازگزاران جمعه در قم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر به نقل از شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به پیشنهاد آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مبنی بر تسهیل حضور نمازگزاران در نماز سیاسی عبادی جمعه بیان کرد: در این خصوص شهردار قم دستورات لازم را برای ارائه خدمات مختلف به نمازگزاران جمعه صادر کرد.

    وی افزود: در همین راستا پارکینگ زائر در روزهای جمعه به نمازگزاران خدمات ویژه ارائه می‌کند.

    معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از زائران و نمازگزاران در روزهای جمعه از ساعت 11 صبح تا یک ظهر و همزمان با برگزاری نماز جمعه، هزینه‌ای بابت پارک خودرو در پارکینگ زائر اخذ نمی‌شود.

    وی بیان کرد: این اقدام در راستای تسهیل حضور نمازگزاران جمعه در این مراسم عبادی سیاسی صورت گرفته است.

    پیشرفت 10 درصدی پروژه روگذر میثم

    مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره ساخت پل روگذر میثم، گفت: ساخت این پل از سال 1391 با بودجه 40 میلیارد ریالی راه آهن آغاز شد، اما متأسفانه این پروژه بار‌ها در میانه راه با مشکلاتی روبه‌رو شد و طی یک مدت طولانی به طور کامل متوقف شد.

    عباس حلوایی‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه مجددا عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده است، گفت: تا کنون پل روگذر میثم پیشرفت 10 درصدی داشته و مشکلاتی بابت معارضات مطرح شد که یکی ریل راه آهن بود که باید مجوزهای لازم دریافت می‌شد که این پروسه طول کشید و هم اکنون مشکل حل شده و پیمانکار و عوامل اجرایی مشغول کار هستند.

    وی ادامه داد: این پل حدفاصل خیابان سوم خرداد و خیابان میثم را به یکدیگر متصل خواهد کرد تا مردم این مناطق دیگر مشکلی برای عبور از خطوط راه آهن داخل شهری نداشته باشند.

    مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری تمام تلاش خود را می‌کند تا پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند تصریح کرد: به دلیل مشکل مالی برخی پروژه‌ها وضعیت خوبی ندارند ولی برنامه‌ریز‌های مناسب صورت خواهد گرفت تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو