فونیکسریمکسبهتام

در راستای هوشمند سازی سیستم حمل و نقل؛

ناوگان اتوبوسرانی سنندج به سیستم AVL تجهیز شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت : با هدف هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی کلیه اتوبوسهای درون شهری به سیستم AvL تجهیز شد.

ناوگان اتوبوسرانی سنندج به سیستم AVL تجهیز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد زاهد مرغوبی  اظهار داشت: این سازمان در راستای هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و اختصاص سوخت از سوی شرکت نفت بر اساس پیمایش، هر دستگاه اتوبوس با سیستم GPS و کنترل و نظارت بر روی اتوبوس ها نسبت به نصب سیستم AVL با همکاری سامانه الکترونیک بانک انصار اقدام کرده است.

    محمد زاهد مرغوبی عنوان کرد:  با فعال سازی این سیستم  وضعیت اتوبوس ها  در سطح شهر به صورت آنلاین در اختیار سازمان قرار می گیرد.

    وی اظهار داشت: این سیستم بر روی 110 دستگاه اتوبوس  این سازمان که در 27 خط فعالیت دارند، نصب و راه اندازی شده است.

    وی  از مهم ترین مزایای استفاده از این سیستم را مدیریت مکان یابی و ردیابی آن لاین و آف لاین، بررسی کارایی راننده و وسیله نقلیه، اعمال دستورات مدیریتی به صورت مستقیم از راه دور، هدایت و رهبری خودروها در مواقع ضروری، افزایش ایمنی و بهره وری، بهبود کنترل و مدیریت، آگاهی از مسیرهای طی شده توسط وسیله نقلیه، کنترل ورود به مناطق ممنوعه ذکر کرد.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج بیان کرد:  کنترل ورود به مناطق ممنوعه، کنترل میزان توقف در هر محل، آگاهی از مکان فعلی، بهینه سازی هزینه های ارتباطی، کشف وسله نقلیه در صورت به سرقت رفتن، ارسال و دریافت پیغامها و وظایف در هر لحظه، کنترل سرعت مسیر و کنترل مسیر حرکت و توقف در ایستگاههای مورد نظر از دیگر مزایای این سیستم  است.

    مرغوبی اظهارداشت: هزینه  نصب این سیستم 11 میلیارد ریال بوه   که این اعتبار از محل یارانه های واریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جذب و تامین شده است.

    وی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی وافزایش سطح خدمات بتوانیم رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش فراهم کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط