فونیکسریمکسبهتام

از سوی دایملر انجام می‌شود

سرمایه‌گذاری جدید برای ساخت موتورهای دیزلی

عصر خودرو- واحد کامیون سازی دایملر به رویترز اعلام کرد این شرکت ۳۷۵ میلیون دلار برای ساخت موتورهای دیزلی برای کامیونهای سنگین در مجتمعی نزدیک دیترویت سرمایه گذاری خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری جدید برای ساخت موتورهای دیزلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ولفگانگ برنهارد، مدیر واحد کامیون سازی جهانی دایملر پیش از اینکه در دیترویت حاضر شود، اظهار کرد دایملر پیش از این فعالیتهایش در دیترویت را برای تولید جعبه دنده اتوماتیک برای کامیون کشنده سنگین توسعه داده بود.

    وی پیش بینی کرد تقاضا برای کامیونهای کشنده سنگین و نیمه سنگین سال آینده در آمریکای شمالی اندکی ضعیف می‌شود اما همچنان بالای سطح 2014 خواهد بود. تقاضای اروپایی ثابت خواهد بود در حالیکه برزیل همچنان بازار بسیار دشواری خواهد بود.

    شرکت کامیون سازی ولوو هفته گذشته اعلام کرده بود قصد دارد فعالیت کارخانه‌هایش در آمریکای شمالی را به مدت دو هفته و نیم در دسامبر و ژانویه متوقف کند تا موجودی انبارهایش را کاهش دهد.

    اما دایملر که در 40 درصد از بازار کامیون سنگین آمریکا سهم دارد، قصد عقب نشینی ندارد و تولید در کارخانه‌های موتور و جعبه دنده این شرکت در دیترویت به صورت 24 ساعته در همه روزهای هفته ادامه دارد.

    سرمایه گذاری جدید دایملر در دیترویت بر مبنای استراتژی برنهارد برای یکپارچه کردن مهندسی و تولید کامیونهای تجاری این شرکت است.

    درخواست دولت برای کاهش آلایندگی دی اکسید کربن تولیدکنندگان کامیونهای تجاری را تحت فشار بیشتری قرار داده است.

    به گفته برنهارد، واکنش دایملر طراحی و مهندسی بیشتر فناوری در خودروهایش خواهد بود. دایملر همچنین از فناوری خود برای طراحی سیستمهای رانندگی اتوماتیک برای خودروهای آینده استفاده می‌کند و خودروهایی را که می‌توانند به صورت اتوماتیک در آزادراه‌ها حرکت کنند تا سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد. دایملر فناوری خودران در کامیونهای سنگین را در آلمان و آمریکا تست می‌کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو