فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سه جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT+ عکس

عصر خودرو- سه سارق جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT که با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران کرده و در نهایت اموال مسافران را سرقت می‌کردند با تلاش مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری ۱۰۸ نواب دستگیر شدند.

دستگیری سه جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT+ عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، در پی افزایش وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط اتوبوس های BRT به ویژه در محدوده آزادی – انقلاب، اجرای طرح و دستگیری سارقان در دستور کار تیم های تجسس کلانتری های این محدوده قرار گرفت.
    دستگیری سه جیب بر:
    در ساعت 07:00 مورخه 18 آبان 94 مأموران تیم تجسس ویژه کلانتری 108 نواب در محدوده ایستگاه نواب در حال گشت زنی بودند که به سه جوان مشکوک و آنها را تحت نظر قرار دادند.
    سرانجام زمانی که یکی از این سه جوان با نزدیک شدن به مسافران و به بهانه سوار شدن به اتوبوس اقدام به هل دادن مسافران می کرد تا دو همدست دیگرش اقدام به سرقت اموال مسافران کنند مأموران وارد عمل شده و هر سه نفر آنها را دستگیر کردند.
    بعد از دستگیری این افراد و در بازرسی مقدماتی از آنها تعدادی گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.
    پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور دادیار سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده به همراه سه متهم دستگیر شده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
    اعتراف به سرقت‌های مشابه:
    با انتقال سه متهم بنام های امیر ( 21 ساله ) ، یوسف ( 24 ساله ) و پیمان ( 22 ساله ) به پایگاه هشتم پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات مشخص شد که یوسف و پیمان دو برادر بوده که با همدستی یکی از دوستان خود ( امیر ) اقدام به تشکیل گروه سارقان جیب بر خطوط BRT کرده‌اند.
    در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان، آنها به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در طول یک ماه گذشته به‌ویژه در ایستگاه های BRT اعتراف کردند.

    سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.
    هشدار پلیسی: عدم قرار گرفتن اموال با ارزش در داخل جیب یا کیف، مانع از سرقت تمامی آنها توسط سارقان به ویژه به شیوه جیب بری خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو