فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌ریزی برای بازگشت زوار

زیرساخت‌های مهران تردد زوار را تسهیل کرده است

عصر خودرو : معاون اجتماعی ناجا گفت: زیرساخت‌های مناسب در پایانه مرزی سبب شده تردد زوار در این مرز عادی باشد و با حضور نیروهای انتظامی نظم کامل در پایانه نیز برقرار شده است.

زیرساخت‌های مهران تردد زوار را تسهیل کرده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار سعید منتظرالمهدی در ایلام، با تاکید بر همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای زوار اربعین گفت: خوشبختانه هم اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران با نظم و امنیت کامل در جریان است و هیچ مشکلی مشاهده نمی‌شود.

    وی اضافه کرد: زیرساخت‌های مناسب در پایانه مرزی سبب شده تردد زوار در این مرز عادی باشد و با حضور نیروهای انتظامی نظم کامل در پایانه نیز برقرار شده است.

    معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و نیروهای رده‌های مختلف انتظامی در مرز مهران حضور دارد، گفت: البته دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و سپاه نیز در زمینه تامین نظم و امنیت با نیروی انتظامی همکاری دارند.

    سخنگوی ناجا تصریح کرد: یکی از مهمترین تاکیدات مسئولان ارشد کشور بحث داشتن پاسپورت و ویزا برای زوار اربعین است که خوشبختانه تاکنون بیشتر زوار در مرز به این قانون احترام گذاشته‌اند.

    وی افزود: همانگونه که برای تردد زوار به خاک عراق برنامه‌های لازم صورت گرفته، برای بازگشت زوار نیز تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

    منتظرالمهدی با تاکید بر این نکته که حتما زوار با داشتن ویزا و گذرنامه به مرزهای کشور و مرز مهران مراجعه کنند، گفت: اگر کسانی دارای ویزا و گذرنامه نیستند حتما با مراجعه به مرکز استان نسبت به اخذ روادید اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو