فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا:

می خواهیم نخستین شریک تجاری ایران باشیم

عصر خودرو- معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا با بیان اینکه کشورش نهمین شریک تجاری ایران در جهان و دومین شریک تجاری در اروپاست، تاکید کرد: می خواهیم هم به نخستین شریک تجاری ایران در جهان و هم اینکه تا سال ۲۰۱۸، ایران را به هشتمین سازنده خودرو در جهان تبدیل کنیم.

می خواهیم نخستین شریک تجاری ایران باشیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، «کارلو کلندا» امروز(یکشنبه) در همایش تجاری ایران و ایتالیا در سالن همایش برج میلاد تهران افزود:برای این منطور به همراه هیات بزرگ اتقصادی به ایران آمده ایم و می خواهیم با گسترش همکاری ها،ایران را تا سال 2018 به جمع هشت سازنده خودرو در جهان تبدیل کنیم.
    وی یادآورشد: در حال حاضر 60 درصد صادرات ایتالیا به ایران را ماشین آلات کشاورزی، اتوماسیون و مکانیک تشکیل می دهد.
    وی میزان تجارت ایتالیا در سال جاری میلادی با ایران را حدود هفت میلیارد یورو اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش های دو کشور، این میزان به سطح قابل توجهی ارتقا یاد.
    معاون وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا به سفر هیات بلندپایه تجاری این کشور به تهران اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر دو روزه به ایران، قرار است دیدارهای زیادی با بازرگانان و تجار بخش های مختلف داشته باشیم؛ امیدواریم این امکان فراهم شود تا به نتایج عینی این سفر نیز دست یابیم.
    کلندا ادامه داد: در سال های اخیر با وجود تحریم ها و مشکلات تجاری با ایران، دو کشور به روابط اقتصادی خود همچنان ادامه دادند.
    وی افزود: شرکت توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در ایران (ایچه) و سازمان توسعه تجارت ایران، تلاش های خوبی برای گسترش مناسبات تجاری دوجانبه انجام داده اند که برگزاری این همایش از نتایج آن است.
    این مقام ایتالیایی در ابتدای سخنان خود، به تاریخچه و تمدن بزرگ دو کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ایران و ایتالیا از گذشته تاکنون با اقداماتی که انجام داده اند، به جوامع بشری خدمت کرده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو