فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات نیروی انتظامی:

کوچک‌ترین تحرک در مرزها توسط دستگاه‌‎های امنیتی و پلیس رصد می‌شود

عصر خودرو- معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: نیرو و تجهیزات کافی در مرز مهران و دیگر مرزهای مسیر تردد زائران استقراریافته و خوشبختانه تاکنون مشکلی، بخصوص در حوزه امنیتی نداشته‌ایم.

کوچک‌ترین تحرک در مرزها توسط دستگاه‌‎های امنیتی و پلیس رصد می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، منطقه ایلام، سردار سیدحسن بتولی در حاشیه بازدید از مرز مهران، با بیان اینکه پلیس در همه رده‌ها در آماده‌باش کامل است، افزود: از زائران خواستاریم با نیروهای پلیس که در حال ارائه خدمت به عاشقان امام حسین(ع)، هستند همکاری کنند.

    بتولی با تأکید بر اینکه کوچک‌ترین تحرک در مرزها با همکاری و همدلی همه دستگاه‌‎های امنیتی و پلیس رصد می‌شود تصریح کرد: پلیس در راستای خدمات‌دهی به زائران و تأمین امنیت آنان آماده انجام هرگونه عملیات است.

    معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه فرمانده اصلی رزمایش اربعین، امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: مردم ایلام در راستای خدمات‌دهی به زائران اربعین مرز مهران با تمام توان و شور و شوق پای‌کار آمده‌اند.

    افزایش 47 درصدی حجم زائران نسبت به سال گذشته

    همچنین سردار اسکندر مومنی در نشست ستاد اربعین در مهران در تشریح وضعیت مرزهای غرب کشور گفت: براساس آمارها تاکنون بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر از زائرین از مرزهای ایران عبور کرده‌اند که در این میان 50 درصد زائرین از مرز مهران و 50 درصد نیز از مرزهای شلمچه و چزابه به سمت عراق رهسپار شده‌اند که آمارها تاکنون نشان دهنده افزایش 47 درصدی حجم زائران نسبت به سال گذشته است.

    وی با بیان اینکه در مرزهای استان خوزستان به دلیل دارا بودن راه‌های هوایی و وجود ریل ترافیک روان‌تر است، گفت: باید موضوع اربعین در قالب لایحه یا طرح در برنامه‌ریزی‌های کلان و تقسیم کارها دیده شود.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط