فونیکسریمکسبهتام

زائران به مهران نروند

ظرفیت مرز مهران تکمیل است

عصر خودرو- معاون عملیات پلیس راهور ناجا با اعلام تکمیل ظرفیت مرز مهران از زائران خواست که به مرز مهران مراجعه نکنند.

ظرفیت مرز مهران تکمیل است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از   تسنیم به نقل از سایت راهور 120، سردار محمدرضا مهماندار که در قرارگاه انتظامی ــ ترافیکی مهران مستقر است با اشاره به این که ظرفیت مرز مهران تکمیل است، افزود: توصیه می‌کنیم زائرین دیگر به مرز مهران مراجعه نکنند و از مرزهای شلمچه و چزابه در خوزستان برای شرکت در مراسم اربعین سفر کنند.

    وی گفت: از روز یکشنبه بار بازگشت زائرین از عراق آغاز شده است در عین حال با بار مجدد رفت نیز در مهران مواجه بودیم، لذا مجبور شدیم محدودیت‌های ترافیکی و ترددی بیشتری در مهران اعمال کنیم.

    معاون عملیات پلیس راهور ناجا به زائرین غیرایرانی اشاره کرد و گفت: تردد اتباع غیرایرانی تنها از مرز شلمچه مجاز است لذا اگر این افزاد به مرز دیگری از جمله مهران مراجعه کنند اجازه تردد نخواهند داشت.

    وی به وضعیت جوی اشاره کرد و گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور بارش باران از سه‌شنبه در مهران آغاز می‌شود لذا توصیه می‌کنیم زائرین پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

    معاون عملیات پلیس راهور ناجا تأکید کرد: در عین حال زائرین برای ترددهای مرزی حتماً قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند و حتماً در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط