فونیکسریمکسبهتام

فرمانده مرزبانی ناجا:

مبادی ورودی کشور هنگام برگشت زائران کنترل می‌شود

عصر خودرو- فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مبادی ورودی کشور هنگام برگشت زائران کنترل می شود، از زائران خواست توجه داشته باشند که در زمان برگشت به کشور به اشتباه، اشیاء ممنوعه با خود به همراه نداشته باشند.

مبادی ورودی کشور هنگام برگشت زائران کنترل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان، با اشاره به اینکه اربعین امام حسین (ع) پرچم اسلام است، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، افتخار می کنیم که بهترین مردمان کشور جزو زائران این ایام هستند.

    وی گفت: با برنامه ریزیهای به عمل آمده، تمام مسئولان از یک سال گذشته آماده خدمتگذاری به زائران در سه مرز مشخص شده شلمچه، چذابه و مهران هستند و خدمات خوبی اعم از رفاهی، ترابری، تغذیه، امدادی و بهداشتی برای زائران پیش‌بینی شده است.

    رضایی خاطرنشان کرد: از 25 آبان خروج زائران از کشور آغاز شده و هر روز به صورت تصاعدی رو به افزایش است و آمار نشان می دهد در برخی از روزها 200 هزار زائر از مرزها خارج شده‌اند.

    فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در ایام باقی مانده تا روز اربعین، با وجود اینکه دولت عراق ساعات کار کارکنان کنسولی را افزایش داده است، تصریح کرد: با وجود افزایش صدور ویزا، تعداد زیاد زائران باعث شده امکان صدور ویزا از طرف دولت عراق برای تمامی زائران میسر نباشد، بنابراین با هماهنگی به عمل آمده با دولت عراق از دیشب شرط اخذ ویزا و روادید برای سفر به عتبات عالیات لغو و زائران فقط با ارائه پاسپورت معتبر می توانند به کشور عراق وارد شوند.

    رضایی اظهار کرد: طی تماسی که دقایقی قبل با مرزهای غربی کشور داشتیم، شرایط تردد در مرزها عادی است و در داخل مرزهای عراق هم زائران تجمع ندارند و با اقدامات خوب دولت و مردم عراق خوشبختانه اتفاق خاص امنیتی تا به حال رخ نداده است.

    فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به اینکه زائران در یک بازه زمانی 20 روزه از کشور خارج شده‌اند لذا تجمع زیادی در مرزها نداشتیم بنابراین به زائران توصیه می کنیم در هنگام بازگشت به کشور نیز زمان را مدیریت کنند تا در مبادی ورودی به کشور تجمع نشود و ما انتظار داریم مردم با رعایت قانون مقررات، خدمتگذاران خود در مرزها را یاری کنند.

    فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با برنامه ریزی و درایت مدیران کشور، امنیت کامل در مرزها برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرزهای منطقه هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو