فونیکسریمکسبهتام

مرز مهران یک‌طرفه شد

عصر خودرو- فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه مرز مهران هم‌اکنون یک‌طرفه است، گفت: از فردا چهارشنبه ۱۱ آذر، دو مرز شلمچه و چزابه نیز یک‌طرفه بوده و تنها برای ورود زائران به کشور آماده است.

مرز مهران یک‌طرفه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار «قاسم رضایی» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد:در روزهای آخر اعزام زائران و مشتاقان عتبات عالیات هستیم و خوشبختانه مرزبانی کشور دوست و برادر عراق به نحو احسن با ما همکاری داشتند که انشاء‌الله در ثواب زائران نیز شریک باشند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت زائران عزیز در چند روز گذشته، تخمین زده می‌شود که در سه روز آینده با حجم زیادی از جمعیت زوار که به وطن بازمی‌گردند روبرو خواهیم شد و از تمام زائران گرامی درخواست می‌کنیم، هنگام ورود به کشور با پلیس عراق همکاری کنند.

    فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه مرز مهران هم‌اکنون یک‌طرفه است، گفت: از فردا چهارشنبه 11آذر، دو مرز شلمچه و چزابه نیز تنها برای ورود زائران به کشور آماده است وزائران نیز باید زمان برگشت خود را مدیریت کنند و با سعه‌صدر و آرامش به کشور بازگردند.

    وی ادامه داد: از زائران می‌خواهیم که صرفاً روزهای پنجشنبه و جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند، بلکه زمان بازگشت را برای جلوگیری از ازدحام به‌روزهای شنبه و یکشنبه نیز موکول کنند.

    رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به قوانین موجود از ورود و حمل اشیاء ممنوعه به کشور جلوگیری می‌شود و در این خصوص از زائران درخواست همکاری داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط