فونیکسریمکسبهتام

فرمانده مرزبانی ناجاباپیگیری مشکلات زائران حسینی عنوان کرد

تا بازگشت آخرین زائر حسینی پای کار هستیم

عصر خودرو- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با حضور در کشور عراق، مشکل تردد زوار در آن‌سوی مرز را بررسی کرد.

تا بازگشت آخرین زائر حسینی پای کار هستیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا، در پی اعلام برخی از زوار پس از ورود به کشور مبنی بر اینکه برخی از رانندگان خودروهای مسافری، چند کیلومتر مانده به پایانه مرزی "زرباطیه" عراق، مسافران خود را از خودرو پیاده می‌کنند، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا به‌منظور بررسی موضوع وارد کشور عراق شد.

    وی با بیان اینکه مسیر تردد زائران را به‌صورت زمینی تا کربلا مورد بررسی قرار داده‌ام افزود: مقرر شد با استقرار مأموران عراقی و راهنمایی زائران، تردد خودروهای حامل زوار در خاک عراق تسریع شود.

    رضایی خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به‌صورت میدانی مرتفع می‌شود تا تردد و عبور زوار با سهولت انجام شود و این عملیات مشترک تا خروج همه زوار از طریق تعامل مستمر و نشست‌های حضوری فرماندهان مرزبانی دو کشور ایران و عراق تأکید شده است.

    فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم کوچکترین مشکلی برای زائران پیش بیاید تصریح کرد: با تمام توان تا بازگشت آخرین زائر پای کار هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط