فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا خبر داد

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای در اربعین امسال

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای در اربعین امسال در مناطق مرزی سه گانه خبرداد و گفت: قرارگاه ظفر برای خدمت‌رسانی به زائران تا پایان ماه صفر بر پاست.

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای در اربعین امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مانیتورینگ قرارگاه ظفر اظهارداشت: قرارگاه ظفر، تا پایان ماه صفر و زمان بازگشت زائران بر پا است و استان نیز طبق روال معمول وظایف خودش را انجام خواهد داد.

    وی افزود: تا به امروز، بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه به کشور بازگشتند که بیشترین ورود از مرز مهران انجام شده است.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه آمادگی خوبی برای خدمت رسانی به زائران عزیز وجود دارد، گفت: در بحث سرویس دهی به زائران در برخی از اوقات با مشکلاتی مواجه بودیم که به همت مسئولان استان، این مشکلات برطرف شد.

    این مقام ارشد انتظامی کشور، انعکاس اخبار زائران را مطلوب عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی با ظرفیت کاملی در این ماموریت بزرگ ورود پیدا کرد؛ ناجا با تمام ظرفیت از مبدا تا مقصد و بالعکس همراه زائران است.

    آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زائران تا پایان ماه صفر

    سردار اشتری خاطرنشان کرد: همکاران ما در پلیس راه، راهور، مرزبانی، گذرنامه، یگان ویژه و مجموعه های خدمت رسان، آماده هرگونه ارائه خدمات برای زائران هستند.

    وی ادامه داد: امیدوارم زائران با پیشه کردن صبر و حوصله، همکاری مناسبی با همه دست اندرکاران خصوصاً با پلیس داشته باشند؛ انشاء الله، زوار به سلامتی به شهرهای خود بازگشته و مشکلی برای آنها در طول مسیر رخ ندهد.

    این مقام ارشد انتظامی کشور به تراکم ورودی زائران به شهر مهران طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: البته تراکم به اندازه چند روز گذشته نخواهد بود که این مستلزم داشتن همکاری لازم  مردم با پلیس است؛ همکاران ما آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زوار را دارند و انشاء الله هیچ مشکلی را در مراجعت زائران به شهرهایشان نخواهیم داشت.

    زائران در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس مراجعه کنند

    وی درباره ورود اسباب بازی های مشکوک به کشور گفت: اسباب بازی های مزبور از بعضی از فروشگاه های مشکوک در کشور عراق خریداری شده بود؛ با همکاری خوب مردم در پایانه های مرزی، بازرسی لازم صورت گرفته که البته تعداد آن فراوان نبود، هر چند هم اکنون در این رابطه مشکلی نداریم.

    این مقام ارشد انتظامی از زائران و شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس مراجعه کنند.

    کاهش 14 درصدی تلفات جاده ای در اربعین امسال

    فرمانده ناجا از کاهش 14 درصدی تلفات جاده ای در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته در مناطق مرزی سه گانه خبر داد و گفت: امیدوارم تا پایان این مدت نیز شاهد هیچ تصادف و تلفاتی نباشیم.

    قدردانی از مردم و مسئولان استان های ایلام و خوزستان 

    سردار اشتری از مردم شهرهای مهران، چزابه و شلمچه که در هفته های گذشته با راه اندازی موکب های بین راهی از زائران پذیرایی کردند، تقدیر کرد و گفت: مردم و مسئولان استان های ایلام و خوزستان علاوه بر همکاری بسیار خوب با پلیس، با تمام توان و ظرفیت در بحث خدمت رسانی به زائران ورود پیدا کردند؛ امیدوارم بتوانیم مثل گذشته خدمتگزار خوبی برای مردم خصوصاً زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو