فونیکسریمکسبهتام

در کمیسیون صنایع ومعادن مجلس بررسی می شود

استفاده از موتورسیکلت های برقی برای جلوگیری از آلودگی هوا

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی استفاده از موتورسیکلت‌های‌برقی در راستای کاهش آلودگی هوا در کمیسیون متبوع خود خبرداد.

استفاده از موتورسیکلت های برقی برای جلوگیری از آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس (15 آذرماه)،گفت:بررسی  جلوگیری از آلودگی هوا ازمهمترین موضوع های مطرح شده در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن بود که نهایی و مصوب شد.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ،افزود: ارایه طرح بهره گیری از موتورهای برقی و استفاده آن درمیان شهروندان ازدیگر برنامه های مطرح شده درکمیسیون صنایع و معادن بود.

    نماینده مردم سبزوار و جوین در مجلس،تصریح کرد: برنامه چگونگی بهره مندی ازموتورهای برقی به وزارت صنایع و معادن مجلس ارسال شد تا دراین خصوص برنامه ای ارایه دهد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط