فونیکسریمکسبهتام

تشریح جزئیات ردیابی آمبولانس سرقت‌شده و شناسایی سارقان

عصر خودرو- اداره‌کل حراست جمعیت هلال احمر ضمن اعلام اینکه هدایت و راهنمایی سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در کمترین زمان ممکن، محقق شد؛ اعلام کرد: تیم هلال احمر به صورت زمینی و هوایی اقدام به جست و جو کردند و در نهایت از طریق جی پی اس موفق به شناسایی موقعیت خودرو آمبولانس در محدوده ملارد شدند.

تشریح جزئیات ردیابی آمبولانس سرقت‌شده و شناسایی سارقان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، در پی سرقت یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی سواری پراید از سوی پنج سارق مسلح از پایگاه امداد ونجات جاده ای هلال احمر حسن آباد، اداره کل حراست جمعیت هلال‌احمر  با تشریح جزئیات سرقت مسلحانه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هلال احمر، واقع در 35 کیلومتری آزاد راه تهران -  قم، اعلام کرد: درساعت 3:20 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 12 آذرماه سال جاری پنج نفر با همراه داشتن یک قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کلت کمری به پایگاه امداد ونجات جاده ای حسن آباد مراجعه کرده با اعلام اینکه از نیروهای داعشی هستند، ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان امدادگران هلال احمر، اقدام به ضرب و شتم و بستن دست و پای امدادگران کردند.

    این گزارش می افزاید: سارقان پس از بستن دست و پای امدادگران مستقر در پایگاه، اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی سواری پراید کرده و درب سه انبار امدادی را نیز گشودند.

    براساس این گزارش، با توجه به حساسیت موضوع، این سرقت مسلحانه بلافاصله به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و سپس نیروهای امنیتی و انتظامی پیگیری این پرونده را عهده دار شدند.

    فعالیت 5 تیم هلال احمر برای جست و جوی آمبولانس سرقت شده

    بر این اساس، با توجه به حساسیت موضوع و مجهز بودن آمبولانس به جی پی اس، پنج تیم تخصصی از اداره کل حراست جمعیت هلال احمر ردیابی موقعیت مکانی این خودرو را در دستور کار خود قرار دادند و تیم‌های هلال احمر به صورت زمینی و هوایی اقدام به جست و جو کردند و در نهایت از طریق جی پی اس آمبولانس موفق به شناسایی موقعیت این خودرو در محدوده ملارد شدند.

    این گزارش حاکی است، تیم های جست و جوی هلال احمر در ساعت 10:00، آمبولانس سرقتی هلال احمر که از محدوده حسن آباد قم به ملارد انتقال داده شده بود،  را پیدا کردند؛ با استفاده از دوربین یکی از مغازه‌ها، چهره سارق که 25 تا30 سال سن داشت نیز شناسایی شد.

    آمبولانس پس از سرقت در ملارد شناسایی شد

    براساس بررسی‌های صورت گرفته از طریق دوربین مدار بسته موجود در منطقه، مشخص شد که این خودرو، 2 ساعت پس از سرقت توسط سارق، در محدوده ملارد پارک شده و این فرد توسط یک دستگاه خودروی سواری پراید از محل متواری شده است.

    بنابراین گزارش، با هماهنگی صورت گرفته با عوامل انتظامی، خودروی آمبولانس سرقت شده به کلانتری 38 بنفشه ملارد منتقل شد و یک ساعت بعد از آن، خودروی پراید سرقتی نیز توسط نیروی انتظامی در محدوده پل فردیس شناسایی شد.

    براساس این گزارش، در کمتر از 24 ساعت، پنج نفر به عنوان سارق، سه نفر به عنوان عوامل مرتبط و یک نفر به عنوان مالخر دستگیر شدند.

    یادآور می‌شود، هدایت و راهنمایی سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش گسترده عوامل جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی باعث شد تا اموال سرقتی این جمعیت و همچنین سارقان مسلح، در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو