فونیکسریمکسبهتام

جهش بلند نگین خودرو در قطعات محصولات رنو

آغاز به کار شعبه امیرکبیر نگین خودرو جهت عرضه قطعات یدکی

عصر خودرو: فروشگاه قطعات یدکی نگین خودرو جهت عرضه قطعات یدکی محصولات رنو خیابان امیرکبیر تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار شعبه امیرکبیر نگین خودرو جهت عرضه قطعات یدکی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پاسگاه خبری «عصر خودرو»، پیش از این جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در گفت‌وگو با رسانه‌ها از جدیدترین تحولات این شرکت به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران خبر داده بود. وی با اشاره به نقش پررنگ قطعات یدکی در رضایتمندی مشتریان گفت:"یکی از مهم‌ترین مباحثی که در رضایتمندی مشتریان نقش دارد بحث قطعات یدکی است. پیش از این یکی از نگرانی‌های مالکین خودروهای رنو، قیمت قطعات یدکی این برند و در دسترس بودن آن‌ها بود و به همین دلیل در چند ماه اخیر ما تمرکز ویژه‌ای بر روی بحث قطعات یدکی داشتیم و خوشبختانه با همکاری و موافقت شرکت رنو فرانسه توانستیم مجوز عرضه قطعات یدکی تمامی محصولات رنو را به دست آوریم."

    در همین راستا شعبه امیرکبیر نگین خودرو باهدف ارائه قطعات یدکی اصلی و باقیمت مناسب در شهر تهران راه‌اندازی شد تا گامی دیگر در جهت آسودگی خاطر مالکان برند اصیل و اروپایی رنو در ایران برداشته شود.

    شعبه امیرکبیر نخستین شعبه تخصصی قطعات شرکت نگین خودرو در کشور است و با توجه به تقاضای فراوان قطعات یدکی اصلی، نماینده رسمی رنو در ایران اقدام به راه‌اندازی این شعبه در بورس قطعات یدکی تهران کرد.

    حسینی افزود:"مهم‌ترین مزیت این طرح برای مشتریان در درجه اول کاهش قیمت قطعات محصولات رنو در بازار است. از سوی دیگر برای ما بسیار مهم است که برای راحتی خیال مشتریان، دسترسی به قطعات آسان باشد و به همین دلیل با توزیع گسترده قطعات، این نیاز مشتریان نیز مرتفع خواهد شد. همچنین در کنار این موارد، بحث اصالت قطعات مطرح است چراکه هم‌اکنون مشتریان با اطمینان می‌دانند اقلامی که خریداری می‌کنند قطعاتی است که از سوی رنو فرانسه تامین شده است."

    شعبه امیرکبیر به آدرس تهران، خیابان امیرکبیر، بعد از خیابان ملت، نرسیده به میدان امام خمینی راه‌اندازی شده و هم‌اکنون آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

    این شعبه از روز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 الی 22 و جمعه‌ها از ساعت 10 تا 17 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی خواهد بود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر درزمینه محصولات رنو در ایران و اطلاع درزمینهٔ خدمات نگین خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو