فونیکسریمکسبهتام

از سوی معاونت مطبوعاتی ارشاد؛

ضابطه توزیع طرح ترافیک برای نشریات اعلام شد

عصر خودرو- اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ضابطه توزیع طرح ترافیک برای نشریات را اعلام کرد.

ضابطه توزیع طرح ترافیک برای نشریات اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر  ، با توجه به ثبت نام آرم طرح ترافیک برای سال ٩٥، این اداره‌کل ضوابط تخصیص این سهمیه را اعلام کرد و مدیران نشریاتی که مشمول این ضوابط هستند، می‌توانند درخواست‌های خود را به اداره کل مطبوعات داخلی ارسال کنند.

    بر اساس این گزارش، سهمیه روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، خبرنگاران و انجمن‌های مطبوعاتی مستقیماً توسط شهرداری تهران به آنان اعلام می‌شود و سهمیه‌ای که توسط شهرداری تهران در اختیار اداره کل مطبوعات داخلی قرار می‌گیرد، صرفاً مربوط به نشریات غیرروزانه است.

    سهمیه طرح ترافیک برای دوره‌های انتشار مختلف عبارت است از: هفته‌نامه: ٣ عدد. دوهفته‌نامه: ٢ عدد. ماهنامه: ١ عدد. دوماهنامه به بالا: صفر.

    سایر ضوابط نیز به شرح زیر است:

    ١) گستره توزیع آنها شامل شهر تهران باشد. ٢) دارای کد رهگیری در سامانه طرح ترافیک (tehran.ir ) باشند. ٣) دفتر مرکزی نشریه در مناطق ٢٢گانه تهران واقع باشد (باتوجه به آدرس‌های فهرست مندرج در سایت معاونت مطبوعاتی). ٤) در صورت نامنظم بودن انتشار نشریه، سهمیه به میزان نظم در انتشار تعلق خواهد گرفت (در صورت اعشار، گرد می‌شود) ضمناً اعلام وصول الکترونیک، مبنای محاسبه است. ٥) هفته نامه و دو هفته نامه، دارای  لیست بیمه‌ای باشند. ٦) به نشریاتی که ضریب کیفی آنها افزون بر ١,٢ است، یک سهمیه اضافه (نسبت به بند٢) تعلق می‌گیرد. ٧) به نشریاتی که عملکرد آنها مغایر مشخصات مندرج در پروانه انتشار (نام، نامواره، دوره انتشار، قطع، زمینه، گستره توزیع) است سهمیه ای تعلق نمی‌گیرد. ٨) در صورتی که سهمیه اعلامی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیش از جمع سهمیه‌های درخواستی (با لحاظ بند ٢) باشد به همان میزان، ‌تسهیم به نسبت می‌شود. ٩) درخواست‌هایی که  پس از ١٥ بهمن وصول شود قابل اقدام نیست. ١۰) فهرست نهایی سهمیه‌ها به تفکیک نام نشریه، گستره توزیع، دوره انتشار، تعداد اعلام وصول سال ٩٤، تعداد سهمیه، نوع خودرو و شماره رهگیری، روی سایت مطبوعاتی منتشر می‌‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو