فونیکسریمکسبهتام

امدادگران هلال احمر روانسر به ۳۶ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند

عصر خودرو- رئیس جمعیت هلال احمر روانسر گفت: در پی بارش برف روزهای گذشته نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید چمران این شهرستان به ۳۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

امدادگران هلال احمر روانسر به ۳۶ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ادریس مرادی  افزود: امدادگران علاوه بر کمک به رهاسازی خودروهای در راه مانده، 15 نفر از سرنشینان خودروهایی را که قادر به ادامه مسیر نبودند به پایگاه امداد جاده ای هدایت و نسبت به اسکان اضطراری و تغذیه آنها اقدام کردند.
    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان روانسر خاطرنشان کرد: در این عملیات 15 نفر از امدادگران و نجاتگران این شهرستان با بهره گیری از چهار دستگاه خودروی امدادی انجام وظیفه می کردند.
    وی در ادامه اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید چمران این شهرستان نقش موثری در آرامش روحی و روانی مردم منطقه اورامانات دارد.
    وی گفت: این پایگاه به دلیل شرایط جاده ای و کوهستانی بودن منطقه از نظر تجهیزات دارای ویژگی های خاص خود می باشد و قرار گرفتن آن در محور مواصلاتی سه راهی روانسر، جوانرود و پاوه نقش اثرگذاری آن را دو چندان کرده است.
    وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات جوی و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران مسیرهای شهرستانهای منطقه اورامانات این پایگاه تجهیز و ساماندهی شده و امدادگران نیز در حالت آماده باش قرار دارند.
    رئیس جمعیت هلال احمر روانسر یادآور شد: کمک های جاده ای، رسیدگی به تصادفات، اسکان اضطراری، کمک های اولیه و توزیع اقلام غذایی از جمله خدماتی است که در پایگاه های امداد و نجات به مسافران ارائه می شود.
    شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط