فونیکسریمکسبهتام

هرگونه شکایت از مراکز امداد خودرو زنجان مورد رسیدگی قرار می گیرد

عصر خودرو- مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: هرگونه شکایتی از مراکز امداد خودروی مجاز، مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد و این اداره کل با قاطعیت تمام بر عملکرد این شرکت ها نظارت دارد.

هرگونه شکایت از مراکز امداد خودرو زنجان مورد رسیدگی قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ایرج دست نشان در ارتباط با فعالیت های مراکز امداد خودرو افزود: موضوع کمک رسانی به خودروهایی که در جاده دچار نقص فنی شده اند به دلیل نبود دسترسی سریع به امکانات خدماتی و امنیت جانی و مالی ،جایگاه ویژه ای در حوزه راه های برون شهری دارد.
    وی اظهار کرد: استفاده از مراکز امداد خودروی مجازی که در سطح جاده های ارتباطی مشغول به فعالیت هستند می تواند کمک شایان توجهی به رفع نقص فنی خودروها کند.
    دست نشان تاکید کرد: طبق آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی، مسئولیت ساماندهی و نظارت بر عملکرد مراکز امداد رسانی فنی وسایط نقلیه بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
    وی بیان کرد: در این زمینه ضوابط تاسیس و فعالیت شرکت های امداد فنی خودرو در جاده های کشور توسط این سازمان تدوین و آخرین قوانین آن نیز در سال 93 ابلاغ شده است و هرگونه فعالیت در زمینه امداد خودرو در جاده ها توسط بخش خصوصی مستلزم دریافت پروانه فعالیت از اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و رعایت ضوابط مربوطه محسوب می شود.
    دست نشان با بیان اینکه با افزایش تعداد خودرو و رانندگان در کشور، خدمات جانبی این صنعت نیز باید رشد و شکوفایی داشته باشد، ابراز کرد: یکی از این خدمات که در کشور نیاز به فرهنگ سازی و نهادینه شدن دارد، استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده های برون شهری است.
    وی اظهار کرد: برای مردم برخی کشورها، اشتراک و عضویت در شرکت های امداد خودرو به یک فرهنگ تبدیل شده است و حتی بیشتر از بیمه بدنه به آن اهمیت می دهند و در مقابل شرکت های امداد خودرو به مشتریان خود خدمات بهتری را ارائه می کنند.
    به گفته مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان هم اکنون پنج مرکز امداد خودروی مجاز در جاده های این استان فعالیت می کنند که این میزان نسبت به سال گذشته 66.7 درصد رشد دارد.
    دست نشان بر لزوم نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بر عملکرد مراکز امداد خودروی مجاز تاکید کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو