فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استاندار مازندران خواستار شد

بسیج همگانی برای کاهش تصادفات جاده‌ای

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استاندار مازندران خواستار بسیج همگانی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از سوی تمامی اقشار جامعه و مسؤلان امر شد.

بسیج همگانی برای کاهش تصادفات جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نبیان در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار کرد: باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت افزایش ایمنی محورها گام برداریم.

    وی خواستار بسیج همگانی جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از سوی تمامی اقشار جامعه و مسؤلان امر شد و بیان داشت: هر یک از ما باید در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات بکوشیم.

    نبیان به شرایط جاده‌ای استان در تعطیلات آخر هفته اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد زائران امام رضا (ع) و ورود مسافران به  این استان و همچنین شرایط جوی در کشور می‌طلبد تا دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با هماهنگی راهداران و پلیس راه اقدامات به‌هنگامی را در شرایط بحران(مانند بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی) به اجرا در بیاورند.

    معاون امور عمرانی استاندار مازندران در این نشست ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری و تبریک این هفته به تمامی سخت‌کوشان عرصه حمل و نقل اظهار داشت: ضروری است در این هفته تجلیلی در خور فعالیت‌ها و تلاش‌های این افراد از آنان صورت گیرد چرا که آنان در گرما و سرما با حضور همیشگی در جاده‌ها، برای ما کاربران جاده‌ای آرامش و آسایش را به ارمغان می‌آورند.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این جلسه آموزش و فرهنگ‌سازی را از جمله عوامل موثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و بیان کرد: همه باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

    حیدر نوروزی اجرای عملیات راهداری زمستانی، افزود: برنامه‌ریزی‌های شبکه راهداری استان به‌ویژه برنامه‌ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

    وی با اشاره به اینکه راهداری زمستانی بخش مهم و قابل توجهی از وظایف بخش راهداری استان بوده، بیان داشت: مدیریت راهداری زمستانی به‌منظور ایجاد ترددی ایمن، پیوسته و روان در فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌شود.

    نوروزی از آمادگی راهداران برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح جاده‌ها خبر داد و گفت: این اداره‌کل با تمام توان و بسیج تمام نیروها برای اجرای عملیات راهداری زمستانی آمادگی لازم را دارد.

    وی در این نشست درباره ایمن‌سازی محور ساری ـ خزرآباد نیز اظهار داشت: در حال حاضر چهار دوربرگردان در سطح این محور با هدف افزایش ضریب ایمنی به اجرا درآمده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از برنامه‌های ایمن‌سازی محورهای روستایی خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و مشارکت مثبت روستاییان اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی درباره افزایش ضریب ایمنی در محورهای روستایی اعم از اجرای روکش سفالت، ایجاد رمپ‌های ورود و خروج روستاهای حاشیه راه‌های اصلی و شریانی، خط‌کشی و نصب علائم انجام گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو