فونیکسریمکسبهتام

هوا آفتابی اما سرد است

تردد نسبتاً روان در جاده‌های استان سمنان

عصر خودرو- هم‌زمان با خروج سامانه بارشی و افزایش تدریجی دمای هوا در استان سمنان، تمامی راه‌های این استان بازگشایی و با توجه به لغزنده بودن سطح برخی محورهای مواصلاتی تردد در آن‌ها نسبتاً روان است.

تردد نسبتاً روان در جاده‌های استان سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، نگاهی به وضعیت ترافیک در جاده های مواصلاتی صبح پنج شنبه استان سمنان، نشان می دهد که هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان هم اکنون مسدود نیستند و دو تصادف بدون خسارات جانی در محورهای گرمسار-سمنان و گرمسار-شریف آباد تنها حوادث جاده ای از صبح امروز بوده اند.

    تردد در عموم راه های مواصلاتی استان سمنان هم اکنون روان است نگاهی به تعداد خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان سمنان نشان می دهد که هم اکنون محور تهران-ایوان کی با 400خودرو در ساعت، آزادشهر-شاهرود با میانگین تردد 276خودرو در ساعت، سمنان-سرخه با 294 خودرو در ساعت، گرمسار-آرادان با 320خودرو در ساعت و ایوان کی-گرمسار با 253خودرو در ساعت شلوغترین محورهای استان هستند.

    همچنین با توجه به مسدود بودن محور شاهرود-توسکستان-گرگان در ساعات نیمه شب گذشته، این محور از صبح امروز بازگشایی و تردد در آن روان اما با سرعت کم امکان پذیر است همچنین رانندگانی که قصد تردد از این مسیر و سایر ارتفاعات استان سمنان مانند آهوان و خوش ییلاق را دارند می بایست زنجیر چرخ، غذا، سوخت کافی، پتو و لوازم گرمایشی، اطمینان از سالم بودن خودرو و بخاری آن، بستن کمربند ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را در نظر داشته باشند.

    هوای استان سرد اما آفتابی است

    از سامانه هواشناسی استان سمنان نیز خبر می رسد بیشتر شهرهای استان به جز سمنان آفتابی و یا نیمه ابری هستند هم اکنون دمای شهر سمنان یک درجه زیر صفر گزارش شده است و ابرها امروز تا عصر میهمان آسمان سمنان خواهند بود همچنین امکان بارش های پراکنده به ویژه در ارتفاعات این شهرستان وجود دارد.

    هم اکنون دمای هوا در شاهرود، یک درجه بالای صفر، میامی سه درجه بالای صفر، دامغان آفتابی ترین شهر صبح پنج شنبه استان سمنان و سه درجه بالای صفر است و برای گرمسار نیز چهار درجه بالای صفر و شهمیرزاد سه درجه زیر صفر گزارش شده است.

    همچنین پیش بینی وضعیت هوای استان در 72ساعت آینده نشان می دهد که ابرها آسمان استان سمنان را ترک خواهند کرد و آفتاب از صبح آدینه بر فراز دیار قومس می درخشد اما این در حالی است که دمای هوای استان در روزهای آینده تفاوت خاصی با روزهای پیشین نخواهد کرد.

    زائران امام رضا(ع) در بازگشت عجله نکنند

    بسیاری از هموطنان که زیارت امام هشتم(ع) را در روزهای پایانی ماه صفر نصیب خود دیده اند، قطعا روزهای پایانی هفته جاری را برای بازگشت به شهر و دیار خود بر می گزینند به همین خاطر پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای از هموطنان خواسته است تا در بازگشت از مشهد مقدس عجله نداشته باشند.

    در این اطلاعیه آمده است، هموطنان می توانند با انتخابات ساعات مشخص و برنامه ریزی برای بازگشت از تردد بی مورد در جاده ها پرهیز کرده و به ترافیک در محورها دامن نزنند.

    همچنین به همراه داشتن تجهیزات و رعایت موراد ایمنی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، غذا، لباس گرم، اطمینان از سالم بودن خودرو و بخاری آن، رعایت فاصله طولی مطمئن، رعایت سرعت مناسب، اطمینان از سالم بودن سیستم ترمز و لاستیک یدکی خودرو، اطمینان از وجود ضدیخ در رادیاتور خودرو و تنظیم باد لاستیک ها در محورهای استان سمنان به ویژه در ارتفاعات الزامی است.

    هموطنان باید در نظر داشته باشند رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن تجهیزات و توجه به هشدارهای پلیس راه و عوامل راهداری تضمین کننده سفری ایمن برای خود و خانواده آن ها است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو