فونیکسریمکسبهتام

چهار دستگاه خودرو سرقت شده در شهر زنجان در کمتر از دو ساعت کشف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: چهار دستگاه خودرو به سرقت رفته در شهر زنجان در کمتر از سه ساعت از سوی پلیس این شهرستان کشف و به صاحبان این خودروها تحویل شد.

چهار دستگاه خودرو سرقت شده در شهر زنجان در کمتر از دو ساعت کشف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج خانی پور افزود: این چهار دستگاه خودرو که شامل یک دستگاه روآ و پیکان و دو دستگاه پراید بودند طی سه روز تعطیلی به سرقت رفته بودند که پلیس زنجان پس از اطلاع از موضوع بلافاصله طرح مهار را به منظور کشف به مرحله اجرا درآورد.
    وی اظهارکرد: سارقان با توجه به موضوع طرح مهار، در خارج کردن خودروهای سرقتی ناکام شده و در نتیجه آنها را در گوشه ای از خیابان رها کرده و خود متواری شده بودند.
    ایرج خانی پور یادآور شد: بامداد شنبه /21 آذر/ ماموران واحد گشت خودرو پیکانی را که درب آن باز بوده مواجه و موضوع را به صاحب خودرو اطلاع می دهند اما متاسفانه نامبرده هشدار داده شده را نادیده گرفته و پس از مدتی کوتاه موضوع سرقت این خودرو به نیروهای گشت اعلام و ماموران نیز در مدت کمتر از 20 دقیقه آن را به صورت بلاصاحب کشف کردند.
    وی از صاحبان خودروها خواست، هشدارهای پلیس را در خصوص رعایت موارد ایمنی جدی تر گرفته و با نصب دزدگیر و استفاده از لوازم تاخیری و بازدارنده هرگونه فرصت را از سارقان بگیرند.
    فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ماموران انتظامی جمعه شب در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، موفق به کشف و ضبط 184 ثوب البسه و 10 هزار و 589 عدد شکلات قاچاق شدند و راننده نیز جهت بازجویی و اعمال قانون دستگیر شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو