فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

کاهش ۳ درصدی تصادفات فوتی در البرز

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از کاهش ۳ درصدی آمار تصادفات فوتی البرز در هشت ماهه گذشته خبر داد.

کاهش ۳ درصدی تصادفات فوتی در البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، رزمایش بزرگ زمستانی پلیس استان البرز با حضور سازمان های امدادی صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد.

    سردار بخشعلی کامرانی صالح با تاکید بر خدمات رسانی به موقع به مردم، اظهار کرد: نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، استانداری، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، هواشناسی، امداد خودرو و دیگر ارگان های مرتبط همکاری لازم را دارند.

    کامرانی صالح با تاکید بر اینکه استان البرز با نیم درصد محورهای مواصلاتی کشور بار 14 درصدی ترافیک را به دوش می کشد، گفت: تردد روزانه یک میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی مختلف به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد.

    وی اجرای طرح زمستانی و ایجاد نظم و امنیت را منوط به همکاری ادارات و ارگان های مختلف دانست و گفت: اجرای این طرح با حضور یکهزار نفر نیرو و 300 دستگاه خودرو  و تیم های عملیاتی می شود.

    فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در ادامه آمار تصادفات فوتی را اعلام کرد و گفت: در 8 ماهه گذشته آماز تصادفات فوتی در البرز 3 درصد کاهش داشته است.

    در ادامه رزمایش رئیس پلیس راهور استان البرز با اعلام اینکه پلیس راه استان البرز در واقع پلیس راه تهران است، گفت: رانندگان به محض خروج از شهر تهران وارد حوزه استان البرز می شوند. محور های آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین و محور کرج - چالوس که از حساسیت خاصی برخوردار هستند چرا که این سه محور از 5 محور مهم کشور محسوب می شوند.

    تردد روزانه یک میلیون خودرو از محورهای البرز

    سرهنگ رضا اکبری در ادامه با تاکید بر اینکه حجم تردد یک میلیون خودرو در روز توسط 40 دستگاه ترددشمار ثبت می شود، گفت: البرز استانی است که آبستن حوادث و بلایای طبیعی است و سیل سیجان و نوجان و کولاک اشتهارد در سال جاری نمونه این مصداق است از این رو همیشه باید آماده باشیم.

    رئیس پلیس راهور استان البرز با تاکید بر اینکه البرز استان معین تهران و قزوین است، افزود: در شرایط بحران، مانند بارش برف اخیر به استان قزوین نیروی امدادی اعزام شده است.

    در ادامه ابوالفضل باقرنیا، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز به ارائه آمار و عملکرد اداره راه و شهرسازی پرداخت و گفت: در سال جاری اداره راهداری استان با 210 نفر پرسنل مشغول خدمات رسانی به مردم است در حال حاضر 102 دستگاه ماشین آلات فعال هستند و در سال جاری 8 دستگاه دیگر خریداری و به ناوگان راهداری استان اضافه شده است.

    باقرنیا تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی با 10 راهدارخانه ثابت و 3 راهدارخانه سیار در قالب 25 تیم به مردم خدمت رسانی می کند.

    وی در پایان افزود: برای سال جاری 5 هزار و 200 تن نمک و همچنین 20 هزار تن شن برای یخ زدایی خریداری شده است که با توجه به پشت سر گذاشتن بارش های اخیر برف 3 هزار تن آن مصرف شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو