فونیکسریمکسبهتام

تخریب خودرو شهروندان در حمله اراذل و اوباش

عصر خودرو- پسران شروری که در محدوده دولت آباد اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان کرده بودند، توسط پلیس پایتخت در محل پاتوق و مخفیگاهشان دستگیر شدند.

تخریب خودرو شهروندان در حمله اراذل و اوباش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در راستای پیگیری پرونده تخریب 3 دستگاه خودرو در 21 آبان ماه در محدوده دولت آباد، خیابان صفائیه و همچنین در 27 آبان ماه در دولت آباد، خیابان مسجوری که تعدادی از اراذل و اوباش محله دولت آباد تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو پارک شده شهروندان کرده و پس از درگیری و تخریب از محل متواری شده بودند، رسیدگی به پرونده متهمان در دستور کار قرار گرفت.

    پرونده توسط عوامل این پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پیگیری شد و ضمن هماهنگی با مقام قضایی شهرستان ری حکم دستگیری و ورود به منزل و مخفیگاه متهمان اخذ شد.

    در این راستا سه تیم از پرسنل دایره عملیات یگان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ محل پاتوق و مخفیگاه آنها بصورت غیرمحسوس تحت کنترل اطلاعاتی قرار دادند که در ساعت 22:00 یکی از عاملین اصلی و محرکین درگیری و تخریب به هویت "حسام" معروف به "حسام اولیور" ساکن دولت آباد در محل سکونت خود شناسایی و دستگیر و متهم دیگری به هویت "رامین" در پاتوق خود واقع در قهوه خانه ای در دولت آباد مورد شناسایی و دستگیری عوامل دایره عملیات قرار گرفت.

    سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت :متهمان در حال حاضر تحت نظر و پرونده در حال رسیدگی می باشد در خصوص دستگیری سایر متهمان پرونده کماکان در حال رسیدگی می باشد و نتیجه تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو