فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

آغاز طرح نوروزی پلیس پایتخت از فردا

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز مرحله نخست طرح نوروزی پلیس از ۱۵ اسفند ماه تا پایان این ماه خبر داد.

آغاز طرح نوروزی پلیس پایتخت از فردا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به آغاز مرحله اول طرح نوروزی پلیس پایتخت، گفت: این طرح از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود و تا پایان روز 29 اسفند ادامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه در این طرح شاهد حضور پر رنگ پلیس پایتخت در اطراف مراکز خرید خواهیم بود، گفت: همچنین طرح های امنیتی، ترافیکی و انتظامی در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گرفته به گونه ای که شهروندان در این ایام شاهد فعالیت های مضاعف پلیس و نیز گشتی ها در سطح محلات خواهند بود.

    پلیس نامحسوس در مراکز خرید
    به گفته ساجدی نیا، ماموران این فرماندهی قبل از سال نو در مراکز تجاری، بازار و نمایشگاه های بهاره شهر تهران مستقر خواهند شد و نسبت به انتظام بخشی و ایجاد محیطی آرام به منظور جلوگیری از سرقت و دستگیری سارقان در اطراف این اماکن اقدام می کنند، ضمن اینکه تمامی این مراکز تحت پوشش پلیس محسوس و نامحسوس قرار دارند تا با انواع جرایم مقابله شود.

    وی ادامه داد: همزمان طرح کنترل مجرمان پایتخت به ویژه سارقان در کلانتری ها و پلیس آگاهی اجرا می شود، همچنین طرح ساماندهی دستفروشان به صورت مشترک میان پلیس های تخصصی و شهرداری به اجرا در می آید تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

    رییس پلیس پایتخت به همکاری پلیس پایتخت با ماموران تعزیرات برای برخورد با تخلفات صنفی، اشاره کرد و افزود: همزمان با مراجعه تیم های بازرسی سازمان تغزیرات حکومتی به واحدهای صنفی، پلیس تهران بزرگ با همراهی ماموران تعزیرات در صورتی که این واحد ها مرتکب تخلف و عدول از نظامات صنفی شوند، نسبت به برخورد با آنها اقدام خواهد کرد.

    ساجدی نیا از استقرار نیروهای پلیس به صورت نامحسوس در ایستگاه های مترو و اتوبوس نیز خبر داد و افزود: برای مبارزه با سرقت، پلیس آگاهی اجرای طرح های عملیاتی در این مکان ها را در دستور کار قرار داده است.

    موافقت با افزایش یک ساعته ساعات کاری صنوف
    وی همچنین به افزایش ساعات کاری واحد های صنفی ارایه دهنده خدمات به شهروندان اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد تسهیلات برای آحاد جامعه و همچنین از آنجا که برخی به دلیل مشکلات کاری معمولا در ساعات پایانی روز نسبت به خرید شب عید اقدام می کنند، پلیس پایتخت ضمن هماهنگی با مسئولان اتحادیه های صنفی، ساعات کاری صنوف را یک ساعت افزایش داده و بنابراین واحدهای ارایه دهنده خدمات به شهروندان می توانند تا ساعت یک بامداد به فعالیت بپردازند.

    وی همچنین به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تسهیل در آمد و شد خودروها در روزهای پایانی سال اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های همه ساله، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تسهیلاتی برای تردد آسان در روزهای شلوغ پایانی سال در نظر گرفته است تا با توجه به سفرهای درون شهری به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی شاهد ترافیک روان در برخی مناطق تهران باشیم.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از ارایه خدمات مضاعف به هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند خبر داد و گفت: ماموران مستقر در شعب صدور گذرنامه تهران بزرگ با حضور مستمر و افزایش ساعات کاری نسبت به ارایه خدمات مناسب در ایام پایانی سال و حتی در ایام نوروز و تعطیلات سال نو اقدام خواهند کرد، همچنین کمیسیون رسیدگی به گذرنامه های مخدوش و مفقود که در طول سال به صورت دو هفته یک بار برگزار می شود، در ایام پایانی سال و نوروز به صورت هفتگی برگزار می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو