فونیکسریمکسبهتام

واژگونی تانکر حمل بنزین دربیجار

عصر خودرو- آتش نشانان بیجاری با اقدام به موقع خود تانکرحمل بنزین که در بیجار واژگون شده بود را از خطر آتش سوزی نجات دادند.

واژگونی تانکر حمل بنزین دربیجار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، رسول حیدری مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیجار در گفتگو با خبرنگار مهر به واژگونی کامیون حامل سوخت بنزین در جاده بابارشانی بیجار اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک دستگاه تانکر حمل بنزین از سمت استان همدان به شهرستان بیجار در حال تردد بود که به علت لغزندگی جاده در مسیر شهر بابارشانی واژگون شد.

    وی افزود: به محض اطلاع رسانی از طریق شماره تماس 125 نیرو های ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و سریعاًآتش نشانان به تمیزکردن و جمع آوری بنزین اقدام کردند.

    وی ادامه داد: تلاش ماموران آتش نشانی بیش از 6 ساعت به طول انجامید و در نهایت از میزان 30 هزار لیتر بنزین موجود در این کامیون 12 هزار لیتر آن جمع آوری شد.

    حیدری ضمن اشاره به تلاش های مأموران اورژانس و آتش نشانی در راستای نجات راننده کامیون، گفت: مأموران این یگان ها با تلاش خود برای نجات راننده خودرو توانستند راننده و سرنشین دیگر این خودرو را از خطر مرگ نجات دهند.

    وی اضافه کرد: افزایش ایمنی و نجات به موقع جان شهروندان هنگام حادثه از مهمترین اولویت‌ های کاری مجموعه آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی است.

    مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیجار در پایان سخنان خود با تشکر از بخشدار و شهرردای و پاسگاه شهر بابا رشانی به اهمیت شغل آتش نشانی اشاره کرد و گفت: آتش نشانی مهارتی بسیار فنی است که احتیاج به دوره‌های طولانی چه در زمینه‌های عمومی مانند مقابله با آتش و چه در زمینه‌های تخصصی مانند عملیات امداد و نجات دارد، که تمامی پرسنل آتش نشانی بیجار این آموزش ها را فراگرفته اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو