فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی دولت خبر داد

بررسی طرح نوسازی ناوگان شهری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

عصر خودرو- سخنگوی دولت با اشاره به توسعه حمل‌ و نقل و اولویت آن در دولت، گفت: در این راستا طرحی تحت عنوان طرح نوسازی و بهبود ناوگان شهری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال بررسی است.

بررسی طرح نوسازی ناوگان شهری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت در حاشیه برگزاری بیست و دومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که پیش از ظهر امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی ساختار مدیریت شهری اظهار داشت: مدیریت شهری نسبت به دستگاه‌های فرادست رابطه عمودی و نسبت به دستگاه‌های هم‌سطح، تداخل وظایف دارد.

    وی تصریح کرد: در این رابطه باید یک مدل مناسب برای مدیریت شهری داشته باشیم که البته مدیریت شهری برای هر شهر متناسب با شرایط اقلیمی آن شهر ترسیم شود.

    نوبخت با بیان اینکه تهران پایتخت ایران و کلانشهر بزرگی است، بیان داشت: با توجه به عرض و طولی که شهر تهران دارد و نهادهای بزرگ و تأثیرگذاری حکومتی در تهران مستقرند و شرایط اقلیمی این شهر نیز متفاوت با سایر شهرهاست قطعاً مشکلات مدیریتی شهری خاص بوده و انتظار داریم مدیریت شهری با استفاده از تصمیم‌گیری‌های شورای شهر به نحو مقتضی اقدامات لازم را برای رفع چالش‌ها انجام دهد.

    سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به ورود خودروهای جدید به شهرها و کلانشهرها گفت: این کار در راستای تقویت صنعت خودرو صورت گرفته است که البته در کنار این کار مهم در جهت نوسازی ناوگان شهری نیز اقداماتی سنجیده در دستور کار قرار دارد.

    وی به طرح نوسازی ناوگان شهری اشاره کرد و گفت:‌ این طرح هم‌اکنون در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال بررسی است.

    نوبخت در پایان با اشاره به تعامل دولت و شهرداری در خصوص تأمین 200 دستگاه اتوبوس در مشهد تصریح کرد: قطعاً توسعه حمل‌ونقل در اولویت دولت قرار دارد و به همین جهت طرح‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط