فونیکسریمکسبهتام

فروش «اقساطی» قیمت‌ را در بازار افزایش داد

تداوم حکمرانی رکود بر بازار خودرو

عصر خودرو- فروش اقساطی خودرو با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی باعث افزایش قیمت برخی خودروها در بازار شد به طوری که پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ حدود یک میلیون تومان گران شدند.

تداوم حکمرانی رکود بر بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، عرضه خودروهای داخلی با تسهیلات 25 میلیون تومانی باعث شد تا موجودی نمایندگی‌ شرکت‌های خودروساز کاهش یابد و در عین حال، موجودی پارکینگ‌ خودروسازان نیز بابت تحویل خودرو به مشتریان خرید اقساطی کاهش خواهد یافت که این مسئله افزایش قیمت برخی خودروها را در بازار به همراه داشته است.

    در چنین شرایطی بازار خودرو همچنان با رکود روبه‌رو است، تقاضای زیادی برای خرید نقدی از بازار وجود ندارد و مشتری خرید نقدی خودروها نیز همچنان کم است.

    بر این اساس، قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 با یک میلیون تومان افزایش به 37.5 میلیون تومان رسیده و قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 نیز با افزایش 700 هزار تومانی به 37 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.

    قیمت پژو 405 نیز 900 هزار تومان افزایش یافته و به 31 میلیون تومان رسیده است. نوع دوگانه‌سوز این خودرو نیز با افزایش 500 هزار تومانی به قیمت 31.5 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

    در مورد پژو پارس سال نیز باید به رشد 700 هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که هم اکنون 36.5 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. همچنین قیمت پژو پارس دوگانه‌سوز 500 هزار تومان افزایش یافته و به 37.5 میلیون تومان رسیده است.

    در مورد رانا نیز باید به افزایش 200 هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره باید که در حال حاضر 32.5 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

    در این میان، ایران‌ خودرو قیمت تندر 90 اتوماتیک را نزدیک به 2 میلیون تومان کاهش داده و این خودرو را در فروش نقدی با تحویل 30 روزه به قیمت 45 میلیون و 300 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. همین مسئله باعث کاهش قیمت این خودرو در بازار شده به طوری که در حال حاضر این خودرو به قیمت 46 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که کاهش 500 هزار تومانی قیمت آن را در بازار نشان می دهد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو