فونیکسریمکسبهتام

بازار خودرو همچنان خریدار ندارد

خیز کوتاه بازار خودرو برای افزایش قیمت‌ها

عصر خودرو- فعالان بازار، بیشترین مشکل بازار خودرو را نبود تقاضا و خریدار عنوان می‌کنند و معتقدند که همچنان رکود در بازار حکم‌فرما باشد.

خیز کوتاه بازار خودرو برای افزایش قیمت‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین،در حالی که بازار خودرو همچنان با مشکل تقاضا دست و پنجه نرم می‌کند، اما در عین حال، برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که بازار با مشکل کمبود عرضه بعضی از خودروهای تولید داخل نیز مواجه شده است؛ به طوری که نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند در صورتی که چنین شرایطی ادامه داشته باشد، انتظار رشد قیمت ها در هفته‌های آینده را باید داشته باشیم.

     این در شرایطی است که قیمت بعضی از خودروهای تولید داخل نیز در روزهای پایانی پاییز با رشد اندک قیمت‌ها مواجه شده است.

    یکی از عواملی که در این افزایش اندک قیمت‌ها تاثیر داشت، فروش خودرو در نمایندگی‌ها به دنبال وام 25 میلیونی بود. از سوی دیگر، کارخانه به دلیل تعهداتی که نسبت به تحویل خودروهای شرایطی وام 25 میلیون تومانی داشتند، در حال حاضر نمی‌تواند فروش نقدی و تحویل فوری خودرو داشته باشد.

    با این حال، در چنین شرایطی فعالان بازار، بیشترین مشکل بازار خودرو را نبود تقاضا و خریدار عنوان می‌کنند و معتقدند که همچنان رکود در بازار حکم‌فرما باشد.

    بر این اساس، پیش‌بینی‌های فعالان بازار حاکی از آن است که وضعیت رکودی تا اواخر امسال ادامه پیدا کند؛ اگرچه شب عید تا حدودی این وضعیت را تغییر خواهد داد.

    بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودروپراید 111SE با قیمت 20 میلیون و 200 هزار تومان و پراید 151 LE با قیمت 16 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رود.

    همچنین در بازار خودرو پژو405 29 میلیون و 700 هزار هزار تومان، سمند LX 29 میلیون و 700 هزار تومان، سمند SE 27 میلیون و 100 هزار تومان و پژوپارس سال 35 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد.

    پژو206 تیپ دو نیز هم‌کنون با قیمت 33 میلیون و 200 هزار تومان و رانا LX با قیمت 31 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رود.

    در عین حال، تیبا 2 هاچ‌بک SX در بازار 25 میلیون و 800 هزار تومان و تیبا SX یورو چهار 23 میلیون و 500 هزار تومان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو