فونیکسریمکسبهتام

مرگ ۷۶۴ تهرانی در تصادفات جاده‌ای در هفت ماهه نخست سال

عصر خودرو- پزشکی قانونی اعلام کرد: در هفت ماه نخست امسال ۷۶۴ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶.۵ درصد کاهش یافته است.

مرگ ۷۶۴ تهرانی در تصادفات جاده‌ای در هفت ماهه نخست سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی، در گزارش پزشکی قانونی از کل جانباختگان تصادفات رانندگی درهفت ماه نخست امسال 613 نفر مرد و 151 نفر زن بوده اند.
    همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با 540 مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با 204مورد،معابر و جاده های روستایی با 7مورد قرار دارند و محل وقوع 13 مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.
    همچنین درهفت ماه نخست امسال 22 هزار و 379 نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که 16هزار و 369 نفر از آنها مرد و 6 هزار و 10 نفر زن بوده اند. تعداد مصدومین تصادفات در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 1درصد افزایش یافته است.
    درمهرماه ماه امسال نیز 118 نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد 97نفر مرد و 21نفر زن بودند و گفتنی است 3 هزار و 231 نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط