فونیکسریمکسبهتام

توقیف یک دستگاه خودرو با ۶۰ میلیون ریال جریمه در مسیر نقده - مهاباد

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه نقده از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با بیش از ۶۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در مسیر نقده به مهاباد خبر داد.

توقیف یک دستگاه خودرو با ۶۰ میلیون ریال جریمه در مسیر نقده - مهاباد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سروان علیرضا اسماعیل نژاد افزود: ماموران پلیس راه این شهرستان در حین گشت زنی در مسیر مهاباد به نقده یک دستگاه خودروی پژو 405 را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.
    وی اضافه کرد: با انجام استعلام های لازم مشخص شد این خودرو دارای 60 میلیون و 50 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.
    سروان اسماعیل نژاد با بیان اینکه بر اساس قانون این خودرو برای سیر مراحل قانونی و پرداخت دیون دولتی به پارکینگ انتقال داده شده است، افزود: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلف های رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف می شوند.
    وی با اشاره به نقش رانندگان در تامین امنیت در مسیرهای مواصلاتی به ویژه در بحث رانندگی از شهروندان خواست با احترام به قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از بروز تخلف های رانندگی خودداری کنند.
    سروان اسماعیل نژاد اضافه کرد: خوشبختانه میزان تصادف های رانندگی با وجود بارش برف و باران شدید در آذرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال 50 درصد کاهش یافته است.
    آذربایجان غربی دارای بیش از 900 کیلومتر راه اصلی، سه هزار کیلومتر راه فرعی و هفت هزار و 500 کیلومتر راه روستایی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط