فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی اهواز خبر داد:

دستگیری دو سارق حرفه‌ای به همراه ۴ خودرو مسروقه در اهواز

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی اهواز از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در اهواز به همراه کشف چهار خودروی مسروقه و انواع اموال خانگی از آن‌ها خبر داد.

دستگیری دو سارق حرفه‌ای به همراه ۴ خودرو مسروقه در اهواز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سید محمد صفری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس در خصوص رفت‌وآمد مشکوک به یک واحد مسکونی در شهر اهواز رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 23 کلان‌شهر اهواز قرار گرفت.

    وی افزود: در تحقیقات مأموران این کلانتری مشخص شد افراد غریبه سارقان حرفه‌ای سابقه‌داری هستند و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دو سارق حرفه‌ای را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

    فرمانده نیروی انتظامی اهواز تصریح کرد: در بازرسی پلیس از مخفیگاه مته‌مان تعداد چهار دستگاه خودروی مسروقه و همچنین انواع اموال مسروقه از جمله گوشی موبایل، ضبط خودرو، آبگرمکن، باتری خودرو، بخاری گازی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دوربین مداربسته، زاپاس خودرو، فرش، موتور بالابر آسانسور و انواع نوشت‌افزار کشف شد.

    توصیه پلیس برای پیشگیری از سرقت منازل

    صفری با اشاره به تشکیل پرونده برای مته‌مان و انتقال آن‌ها به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت منزل در تمام ساعات شبانه‌روز به‌ویژه ساکنان مجتمع‌های مسکونی باید درهای ورودی و پارکینگ را بسته و از خالی گذاشتن منزل تا حد امکان خودداری کنند.

    وی ادامه داد: شهروندان باید وقتی به مسافرت می‌روند بستگان و همسایگان مورداطمینان را در جریان قرار دهند و هنگام سفر سعی کنند که توجه افراد را جلب نکنند. شهروندان همچنین باید ساعت و تاریخ آغاز مسافرت خود را از اشخاص نامطمئن مخفی نگه‌دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط