فونیکسریمکسبهتام

ماجرای مرگ دو جوان در خودرو

عصر خودرو- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد علت مرگ دو جوان چرامی داخل خودرو را تشریح کرد.

ماجرای مرگ دو جوان در خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر کامروز امینی اظهار کرد: بررسی های کالبد شکافی، آزمایش ها و کارشناسی های بالینی بر روی این دو جسد مشخص شد که علت مرگ مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن بوده است.

    اگرچه نظریه نهایی پزشکی قانونی به صراحت و با انجام آزمایش های بالینی و کالبدگشایی به همه حرف و حدیث ها و پیش داوری ها در مورد این حادثه پایان داد اما تاکنون بسیاری از اظهار نظرها و حتی مشاهدات فرد همراه و نجات یافته با این دو فرد فوتی سرما و یخبندان در روز حادثه را دلیل مرگ آنها اعلام کرده بود.

    گفتنی است در این میان نیز برخی دستگاه های دولتی و مربوطه نیز به بهانه کم کاری و مقصر بودن در این حادثه مورد هجمه های شدید نیز واقع شدند.

    به گفته رییس مرکز بهداشت شهرستان چرام در تاریخ 25 آذر امسال و در ساعات نخست شب در تماس یک شهروند چرامی مبنی بر گیرافتادن خودرویی در برف و کولاک در منطقه طسوج در حدود 60 کیلومتری شهرستان چرام ، نیروهای اورژانس و کادر درمانی مرکز سرفاریاب به همراه نیروهای امدادی هلال احمر در اسرع وقت با آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه در همین حین نیز پاسگاه سرفاریاب نیز به منطقه اعزام شد، افزود: در وهله نخست هر سه نفر سرنشین خودرو بی هوش بودند.

    احتشامی اظهار کرد: ابتدا هر سه نفر با خودروی پاسگاه سرفاریاب برای انجام عملیات احیا به طرف سرفاریاب اعزام شدند ولی به دلیل گیرافتادن خودروی پاسگاه در برف مجدد با آمبولانس و خودروی اورژانس به مرکز درمانی سرفاریاب انتقال داده شدند و عملیات و اقدام های احیاCPR) بر روی آنها انجام شد.

    وی افزود: با انجام این عملیات مشخص شد که هنوز یکی از افراد علائم ضعیف حیاتی برای زنده ماندن را دارد و دو نفر دیگر نیز هیچ گونه علائم حیاتی تنفسی و نبض نداشتند.

    وی ابراز داشت: در اسرع وقت فرد نجات یافته این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اعزام و هم اکنون نیز در بخش آ سی یو بستری است.

    احتشامی اظهار کرد: با تنظیم صورتجلسه ای از وقوع این حادثه دو نفر فوتی نیز تحویل بستگان و پزشکی قانونی برای انجام مراحل کالبد شکافی و علت مرگ داده شد.

    وی از وجود یک عدد 'پیک نیک' در داخل خودرو (مینی پاترول) این افراد نیز خبر داد.

    منطقه طسوج یکی از مناطق گردشگری و در عین حال سردسیری و برف گیر در مسیر جاده جلیل -سرفاریاب و در حدود 60کیلومتری از مرکز شهرستان چرام واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو