فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز

همکاری پلیس با سرویس مدارس و عدم جریمه آنها

عصر خودرو- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز خبر داد و گفت: پلیس راهور با سرویس مدارس همکاری لازم را داشته است و از اعمال قانون برای این دسته از خودروها خودداری می‌کند.

اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت 6:30 دقیقه امروز، اظهار داشت: با توجه به تصمیم دیروز کمیته اضطرار آلودگی، مأموران راهنمایی و رانندگی فاتب خارج از محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک مستقر شده‌اند تا بتوانند در رابطه با اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط مدارس ابتدایی تعطیل شده و  سایر مدارس به دلیل برگزاری آزمون فعال هستند به کلیه همکارانمان در پلیس راهور تأکید کرده‌ایم که با سرویس‌های مدارس همکاری لازم را داشته باشند و اعمال قانون برای این دسته از خودروها صورت نگیرد.

    سرهنگ عابدی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: همکاری خوب مردم را در نقاط مختلف سطح شهر تهران شاهدیم و هم اکنون ترافیک روان در کلیه بزرگراه‌ها و معابر درون‌شهری تهران حکمفرماست.

    این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر استمرار این طرح خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد امروز تا ساعت 18:30 برگزار می‌شود؛ اما اجرای این طرح در روزهای آتی بستگی به نظر کمیته اضطرار آلودگی دارد.

    وی نوع برخورد پلیس با خودروهایی را که دارای پلاک فرد بوده و هیچ گونه مجوزی برای تردد نداشته باشند را اعمال قانون اعلام کرد و گفت: این دسته از خودروها جریمه 20 هزار تومانی خواهند شد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو