فونیکسریمکسبهتام

عامل سرقت‌های خودرو‌های مدل بالای پایتخت با تیر هوایی تسلیم پلیس شد

عصر خودرو- پسر جوانی که با خودروی‌های سرقتی، خودر‌های مدل بالای شرق پایتخت را سرقت می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

عامل سرقت‌های خودرو‌های مدل بالای پایتخت با تیر هوایی تسلیم پلیس شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 04:30 ،‌ پنجم دی ماه عوامل گشت کلانتری 147گلبرگ در حین گشت زنی در خیابان 105 تهرانپارس بودند که به یک دستگاه خودرو مزدا 3 سفید رنگ مشکوک شده و دستور توقف به خودرو دادند.

    خودروی مورد نظر پس از رویت واحد گشت به سمت خیابان 107 به صورت دنده عقب با سرعت بالا متواری شد و به فرار جنون آمیز خود ادامه داد که در خیابان 112 با یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ، برخورد کرد.

    راننده از خودرو پیاده شده و باز هم به صورت پیاده اقدام به فرار کرد که مامورام طبق قانون به کارگیری سلاح 3 مرتبه با صدای بلند ایست دادند که باز هم پسر جوان بی اعتنایی کرد و عوامل کلانتری سه تیر هوایی جنگی از اسلحه سازمانی شلیک کرده که متهم خودش را تسلیم پلیس کرد.

    جوان تبهکار در بازجویی اولیه خود را به هویت ""فرامرز"35ساله معرفی کرده و سپس از خودروی مزدا استعلام به عمل آمده که مشخص شد، مسروقه بوده و در تاریخ 94/10/01 از محدوده کلانتری 121 سلیمانیه به سرقت رفته است و از داخل خودرو نیز 5 عدد تلفن همراه و مقداری آچار و کلید های فراوان مخصوص سرقت انواع خودروهای مدل بالا و یک قبضه قمه و یک چراغ قوه و مقادیری مواد مخدر ازنوع حشیش و شیشه کشف شد.

    سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد نامبرده اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا در سطح تهران می نماید که پرونده وی پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو