فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

میلاد آئودی در ایران

عصر خودرو: دویست و هفتاد و هفتمین شماره هفته‌نامه خودروامروز با خبر رونمایی رسمی ۹ محصول آئودی در کشور توسط گروه صنعتی رامک منتشر شد.

میلاد آئودی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خبر داغ این روز های بازار کشور، پاگشای رسمی آئودی توسط گروه صنعتی رامک است که دوشنبه شب همین هفته، در مراسمی با شکوه در برج میلاد صورت گرفت. به همین بهانه، تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز با پرونده ای کامل از "میلاد آئودی در ایران" آماده انتشار شده تا هم از داستان ورود آئودی به ایران، بیشتر بدانید و هم با 9 ساخته این لوکس‌ساز آلمانی که برای عرضه در بازار کشور دستچین شده اند، آشنا شوید. دیگر خبر داغ این هفته، بازگشت دوباره شورولت به کشور با ثبت مدل TRAX در فهرست خودرو های سواری مجاز برای واردات بوده که در روایت هفته به بررسی آن پرداخته ایم.
    این هفته صفحه بازار خودروامروز اختصاص یافته به بررسی جامع انواع روکش های اتاق خودرو به همراه جدیدترین لیست قیمت. در صفحه ماکت بازی، به معرفی مجموعه ای از محبوب ترین ماکت های خودرو های کلاسیک محبوب بازار ایران در مقیاس 1:43 پرداخته ایم و داستان پیدایش داج وایپر، موضوع اصلی صفحه ماسل‌کار این هفته بوده. این هفته همچنین راهنمای خرید جامعی برای زانتیای دست‌دوم کار کرده ایم و به مقایسه مرسدس بنز C200 کارکرده اتاق W204 با کیا سراتو صفر کیلومتر مدل 2016 پرداخته ایم. در این بین، آزمایش فنی و بررسی فنی میتسوبیشی اوتلندر 2016 هم می تواند راهنمای جامعی باشد برای آن دسته از افرادی که قصد خرید این کراس‌اوور پر هیبت و نو شده میتسوبیشی را دارند.
    نگاهی به بزرگترین ماشین‌آلات کشاورزی، بررسی پیشرانه های دورانی، موسوم به وانکل و همچنین، بررسی ایراد های شایع سیستم قفل مرکزی نیز از دیگر مطالب خواندنی شماره 277 هفته‌نامه خودروامروز هستند که از روز پنجشنبه دهم دیماه در روزنامه‌فروشی های سراسر کشور توزیع می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو