فونیکسریمکسبهتام

بازار دوباره ساکن شد

پرش قیمت خودرو در بازار

عصر خودرو- در حالی بازار خودرو روزهای کم رونق و کم‌مشتری را پشت سر می گذارد که قیمت‌ها در بازار روندی صعودی در پیش گرفته است.

پرش قیمت خودرو در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین،بازار خودرو همچون ماه‌های گذشته، هم‌اکنون روزهای بدون طرفدار و کم‌مشتری را سپری می‌کند و مردم همچنان تمایلی برای خرید خودروهای صفر تولید داخل از خود نشان نمی‌دهند.

    حدود دو ماه قبل خودروسازان برای خروج از رکود و فروش خودروهای دپو شده در انبار خود، شروع به فروش خودرو با وام‌های 25 میلیون تومانی کردند که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. این موضوع نشان می‌داد که مردم برای گرفتن وام و خودروی شرایطی استقبال کرده‌اند، ولی این فروش شرایطی تنها 5 روز بود و فروش خودروها با وام بعد از 5 روز متوقف شد.

    با وجود این اقدام که در جهت تحریک تقاضا برای خرید خودرو بود، اما بازار خودرو دوباره به حالت رکود بازگشت و پس از آن، تلاطمی که طی چند روز در بازار خودرو اتفال افتاده بود، از بین رفت و بازار به حالت سکون درآمد.

    از سوی دیگر، بعد از ثبت‌نام خودروهای با وام 25 میلیون تومانی، فروش نقدی خودروسازان متوقف شد و همین مساله، در بازار بی‌تاثیر نبود و خودروهای صفر کیلومتر در بازار بین 500 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش قیمت داشت؛ به طوری که قیمت خودروی پراید 131 حدود 200 هزار تومان بالا رفت و 20 میلیون و 100 هزار تومان قیمت پیدا کرد.

    همچنین پراید 111 با افزایش 400 هزار تومانی قیمت مواجه شد و به قیمت 20 میلیون و 600 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد. پژو405 بنزین‌سوز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت 29 میلیون و 800 هزار تومان رسید. پژو405 دوگانه‌سوز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت 31 میلیون تومان به فروش می‌رفت.

    در همین حال، پژوپارس TU5 دو میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و با قیمت 29 میلیون و 500 تومان فروخته می‌شد. قیمت پژو206 V8 نیز 500 هزار تومان بالا رفت و به قیمت 37 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو