فونیکسریمکسبهتام

فروش ویژه زمستانه نگین خودرو با ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان

عصر خودرو- همزمان با آغاز سال نو میلادی نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، فروش متفاوت محصولات ۲۰۱۶ خود را آغاز کرد.

فروش ویژه زمستانه نگین خودرو با ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، علی شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، ضمن تبریک سال نو میلادی افزود:"نگین خودرو با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به فروش طرح زمستانه محصولات رنو با تسهیلات ویژه کرده است."
    وی در خصوص این طرح فروش گفت:"نگین خودرو که به‌تازگی کمپین سرویس زمستانه خودروهای خود به نام "نگین سرویس، خدمتی به بلندای یلدا" را به پایان رسانده است. این طرح فروش زمستانه را با شرایط مناسب و قیمت‌هایی متفاوت از امروز آغاز کرد و از جمله خصوصیات ویژه این طرح می‌توان به قیمت قطعی، افزایش تسهیلات با بازپرداخت بلندمدت، سرمایه‌گذاری با سود مناسب تا 32 درصد و 50 هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان برای تمامی محصولات اشاره کرد."
    سفران در 2 تیپ، فلوئنس در 3 تیپ، اسکالا در 4 تیپ، سیمبل در 2 تیپ، داستر در 3 تیپ و کولئوس در 2 تیپ محصولاتی هستند که با استقبال و اعتماد مشتریان، به یکی از خودروهای خاص بازار در مقایسه با رقبای خود تبدیل شده‌اند و در این طرح فروش ویژه به مشتریان عرضه خواهند شد.
    شکوهی گفت:"کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات گسترده نگین خودرو در سراسر کشور از عوامل مهم در استقبال مشتریان از رنو در ایران است."
    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو و یا نشانی اینترنتی www.neginkhodro.com مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط